2010年3月23日星期二

先吐一口烏氣~~ 再講句, We did it !

一張相, 可以為你帶黎d咩?
當然, 簡單一張相只可以將一刻間既時間, 地點, 人物同感情記錄低.

而呢張~~
佢帶黎俾sob既野, 堅個石堅!!
雙人((決賽))之旅!!
你話係唔係堅秋先~~

事情源於之前已經提過兩次既sony推廣活動.

既然個比賽只係鬥多人一齊影相, 咁即係要好多好多既朋友出動啦. 但係無端端叫朋友出黎幫手, 又好難開口架ma.
結果我地就好似之前既planning咁決定, 騎刧! 而影相時間就定於海洋公園既 function之後, 食晚飯之前!

我地真係好well prepared, 明知 sony 唔會有足夠既3d眼鏡俾我地架勒, 所以我地好多人都預備左自己既黑超扮佢地果幅 3d眼鏡!!

最後我地當然好成功地靠一班朋友 KO 左個活動啦.

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!

雖然結果未正式公佈, 但我真係忍唔到勒......
好想同大家一齊分享呢件咁令人激動 既事呀~~~

就好似之前係呢篇目標入面所講, 去睇世界杯的的確確係我為左sob係 yahoo start the trend project入面所定既短期目標~~
估唔到, 曾經放棄左既target竟然可以襯一次機會..........俾我地攪掂左!

雖然成件事並非靠原先所plan, 嬴好多既錢再去換黎機票酒店開支, 反而只係因為一個簡單既活動就得到呢個達標既機會. 但我覺得能夠成功叫到咁大班既朋友現身支持, 完全係因為一路以來我地係唔同朋友既心入面都種落左好多既感情, 而呢種感情並唔係簡單靠錢就可以買到既一種關係.

所以, 我正式宣佈---SOB絕對成功地做到左個目標勒!!!!!!
WE DID IT.

當然, 呢次我地只可以送2個人去南非睇ball~~
不過兩條友, 已經足夠將我地sob既精神宣揚出去架勒.
11/7/10 香港既區旗同SOB既旗織將會係約翰尼斯堡既 Soccer City球場上面出現~~
希望到時可以搵到 cable 電視部 cam 啦~~~

最後我一定要係到多謝番相入面既所有朋友呀!

上至下, 左至右
Emily, 細孖, 小甜心男友, 小甜心, 捷, freddy, 天估, 大孖, 肥龍,
Bowie 男友, Bowie, 小小甜, liz, 珍姐, 棒棒, sandy, michelle, hang, sorlui
傻輝, 熱奶, 細超, 我, wanwan, 肥星, eason, 法國
cat, michelle lee, 大超, 小hee, 連弟, 軟人, 小白
allen
Total 35人. Thank you.
仲有係sony, 多謝你地, 多謝你地既 ~~~ make. believe

PS. YAHOO, 雖然我地START唔到咩野好勁既trend, 但最後我地都可以將屬於自己既精神帶到南非世界杯, 而你地黑箱所選的冠軍, 出色在那, 成功在那 ~~~~

沒有留言:

發佈留言