2009年10月28日星期三

Blog 濕你個 Yahoo!


Yahoo, 呢次我地真係唔俾面你勒~~
講真, 我地都累積左唔少既網上比賽經驗, 每當參加一個比賽, 我地都一定會好仔細咁睇番大會評審既標準同過程, 希望做到盡善盡美. 如果每一個步驟都做足晒, 無留野, 個過程又開心, 結果其實未必係我地最在乎既一環.
不過呢次真係..........火都黎 !

Yahoo呢個start my trend 既十周年 function, 我地一路都覺得好過癮, 一直等緊入圍既通知, 因為我地知道呢個比賽遊戲既結果其實係決定於一個網上公開既投票

我地一路等等等....等到勒~~~不過唔係等到一個投票既介面....
竟然直接出左一個結果!!! 結果係呢到.....
我地輸左~~

我唔會評論勝出既朋友做得好與否, 我地著眼點係.......究竟點解無左一個投票既步驟既呢, 上面幅圖明明仲係寫住評判係由網上公開投票架wor ~~會唔會係只有呢一個Blog既主題合資格去參賽呢? 又唔係丫, 我地個yahoo id有出現係start the trend既水杯得獎名單, 仲有隻b wing 杯送架wor~~
點解無端端會出左個贏家 ???
點解無左個投票???

呢幅圖送俾你既 黑箱yahoo

我認某程度上自己會對呢個比賽有少少既信心, 不過唔係因為覺得自己比別人做得好, 係因為我知比賽既勝負取決於網絡既公投, 唔會count on任何既評審制度. 而一路以來玩落既web game, 我地得到既經驗就係只要有評審既比分count in左, 我地就知道勝負既重點一定唔會再係網投之上, 反而係睇作品既表達會唔會hit到評審, 贏輸一定要認命, 因為唔中就係唔中.......
但呢次....無左個網投, 本身又無評審既計分.........真係唔明點解會出左個冠軍 ~~

算啦, yahoo一定係活動條款既最後做左一d類似......我話點改就點改, 自己話事之類既聲明架勒, 唔打緊啦...
不過咁, 呢一口氣, 我麵大哥真係吞不能 !!

yahoo, 你等等我啦~~

沒有留言:

發佈留言