2010年3月30日星期二

CX同我地..有緣無份~~

Oh No, 付出左勁多心機既短片.....
The fun is...watch your back, 係CX個Hong Kong 7既比賽都係輸左呀~~
未能打入最後3強走入大球場部電視同大家見面tim.

好似佢咁衰左收埸tim ~~

不過咁, 雖然今年條片入唔到大球場, 但我地反而可以親身去入場睇HK7 wor~~

就係因為上年既入圍, 今年我地得到2套既門券~~
終於可以親身入場感受咩叫.....party, 咩叫盛事勒

以前讀緊大學既時候, 基本上年年都講話想入場睇seven架勒~~
真係估唔到, 又係sob幫左我地, 一齊睇下我地d開心情況啦~~~

更多既相片, 大家隨時都可以係網上面搵到, 我都無畏再貼勒~~
不過呢次既經驗...點講呢~~
開心之餘會有少少~~~~~下面講.

置身於坐爆左既大球場果種感染力除左呢次, 我之前睇東亞運足球決賽果陣都感受過, 兩次既經歷其實分別好大.
嚴格黎講HK7唔係一個比賽, 係個一年一度既party~~
一個比較屬於洋人既 function, even在場既華人, 佢地都可能有7-8成係果種操一口流利外語既後生仔女. 至於我地呢種未出外浸過salt water既香港仔, 係呢個function始終係屬小眾.
當然, 置身當中係一定開心既, 但感覺點都係有少少怪怪的.
掉番轉, 上一次東亞運足球決賽既爆滿..係一個完完全全屬於香港人既活動(雖然觀眾並無扮鬼扮馬咁入場)wor, 直頭係上下一心tim. 但我可以講呢個經驗係可一,但唔知幾時可再...
唉..幾時先可以有一個屬於我地呢種香港仔既 party式大型活動攪到出黎呢....
講真果句, 我係堅唔抵得點解班外國既朋友可以每年都一定有機會係我地個香港大球場玩一轉架 ~~

算啦, 睇黎我都係諗多左勒.

你可能問我成篇blog都好似無咩提過呢次短片比賽d野 wor~~
點解?
因為呢次既失利, 我地又唔係睇得咁重wor, 反正拍野果日玩得勁開心, 跟住又有得入場睇HK7.
都係果句啦--賺玩
不過~~最後都要多謝番每位player對呢次條片果種出心出力既, 特別係呀浪大哥啦...我估條片你都剪得好辛苦架勒!

沒有留言:

發佈留言