2010年3月8日星期一

7/3/10,呀浪生日玩到癲 ~~

7/3對sob黎講係一個好重要既日子, 呢日就係我地呀浪大哥既生日!!
o黎! 我地一齊為呀浪講聲~~~~生日快樂!!!!
7/3/10根本完完全全就係屬於呀浪既一日,唔只係因為佢生日,仲因為我地參加既呢個function.

大會選擇將活動安排係7/3號舉行, 又要改個活動名做美麗(May Lai)狂奔, 你話呀浪有朋友係呢間公司做我都信!!

大會話呢次既活動係為左襯3.8婦女節, 希望俾個機會一眾男士腳踏高跟鞋, 體驗下女伴日常因呢對鞋所帶黎既辛苦.
um..我覺得失敗左wor 呢個主旨, 玩左個幾鐘, 我真係無留意當中既皮肉之苦......我只係再一次見到有sob既時候, 身邊既事情會變得有幾開心, 幾過癮~~~~~~~

基本上我地都可以話係成功騎刧左個分唇架勒~~
點騎刧~~等我用圖片說明一下果陣時既盛況 !!

setting

開始攪攪陣了 !
高跟鞋ma....ok的, 唔太辛苦(如果夠大隻)

sob最有心就係去競逐最佳造型大獎, 一齊睇下我地既styling啦~~
有度西施同佢果個成日keep住露兩點既男朋友 ~~

住15樓既牛牛, 國寶仲有勁食暴龍~~

現代愛戀補習社同開心樂園踭兩隊既代表 ~~

主角呀浪, 同佢既腳 ~~
ps佢地係今次既最佳造型獎得主黎架~~

面對連弟....犀利哥都要靠邊站

超超好值得讚賞, 佢無忙記我地既sob tee

人地係到攪起步禮既時候, 我地係另一邊自娛~~~

一齊睇下比賽情況
條肥暴龍又跑得幾快wor ~~

牛牛, 睇下妳玩得幾開心 !!
我地係玩得好enjoy架~~~

小小甜呢到真係要講兩句~~留心少少大家可以睇到佢既戰意係有幾咁旺盛, 一路shake住個mc記紙袋, 一路勁傻笑住, 開心地跑過呢條跑道...佢表演左俾大家知咩叫做-- Have fun oriented~~


其實成個比賽入面, 我地參加既人數加加埋埋都應該佔左大部份, 但最終我地都唔係話嬴左好多獎ja wor~~
唔係話我地跑得慢架...但係點講呢...
玩得比賽就緊係想贏架啦, 不過當我睇到第一場比賽有兩個參加者唔小心仆親既時侯, 我個心真係寒一寒! 再睇落去, 見到有d人既爭勝眼神....好啦, 算把啦, 安全最緊要~~ 我真係好驚有任何朋友會跌親.
結果我同每一個出賽既朋友都會講呢句~~~慢慢呀, 唔好趺親, 開心一下就算啦 !!
最後我地都係 have fun oriented....不過由於人多既關係, 我地都袋左d獎走wor !!


完場總結我地得到既獎有, 情侶組第3名及最佳造型獎

而我地得到既獎品有呢d

HK$ 1600 海皇粥店 coupons(唔係因為羸, 係因為多人參加所得, hehe)

所以轉個頭就變左
呢張單, 15條友, 食左1000蚊海皇粥店 ~~~


HK$ 4000 百佳coupons


HK$ 8380 酒席一圍


HK$ 2000 旅遊禮券

其實係幾豐富架 ~~

除左獎品之外, 下面呢d唔同既媒體報導亦令我地係之後既時間得到好多好多既歡樂 ~~

cnn asia

得到cnn同新華網既報導一定係最令我開心既原因.
開心, 唔單係因為d相影得靚, 更加係因為我相信佢地既報導可以張件事帶得更遠, 俾更多人知道, 更多人見到, 香港既年青人都有充滿活力活潑既一面 !!

一定唔少得既!
集體相 ~~

Information俾番大家知, 個比賽既個人組有 30個人參加左, 當中有5個sob成員~~~
情侶組有10個參加單位, 7個係sob既情侶~~~
咁樣既參與人數同投入程度---------我夠膽講句 !

SOB 成功騎刧 !

ps 多謝呂sir係百忙中抽空同我地影左勁多靘相~~

沒有留言:

發佈留言