2010年3月10日星期三

Samsung 輕取 ~~

尋日我先講話sob係創意攝影 d比賽真係有一手~~
今日就....................arhahahahahaha

o黎, 我地一齊認住呢隻雀 ~~
就係呢隻samsung 自來雀, 佢令我地sob又進賬多一份名貴獎品 !!

作品既誕生好簡單, 只係靠下面呢d野.....
Out晒date既 samsung Q30 notebook

勁 in 既 i mac

一個手揸衣架及3吋魚網, 然後露出貪婪眼神既肥仔~~
呢幾樣野交織起黎, 最後付上一句好獨到既 CAPTION---嘩, 我屋企黎左隻自來雀呀!

就係咁簡單, 一部40吋既 SAMSUNG LED TV~~~~YO !!!!!!
前後既制作過程應該唔到30 min~~~

不過咁, 小hee對呢次既勝出都俾左d好中肯既意見(勝利都仲保持到咁冷靜既腦袋,讚)~~

佢話呢次既 idea的確係唔錯, 不過我地既制作真係草率左少少~~
就以肥星一身既衣著為例...我地真係無咩tune過...
我地應該, at least都要張肥星攪到咁樣!
小hee, ok呀你..講得有道理 !!
我地下次d制作真係要認真一d~~~~呢次贏到都算有luck 勒!

認真, 我自己都覺得呢次跑出, 應該有好大既程度係因為個活動無咩人參加(偷笑)~~~
唔緊要啦, 總知經驗值又升一級!!獎品又多一件!!

最後講句.........多謝SAMSUNG !!!!!!

沒有留言:

發佈留言