2010年3月13日星期六

CX 既厚禮 !

上年既Hong Kong sevens 短片比賽, 我地輸左..
4張免費既機票無我地份~~

當我地好失落既時候, 都收到CX寄俾我地既一張Cert, 表揚條入圍短片
跟手再收到(((一條)))小頸巾, 但我地有7條友~~~~
我仲好記得果時我地攪左d咁既野.

事隔左一年, 估唔到CX都仲有禮物送俾我地7個!
2套今年 HK sevens既比賽門卷, 3日賽事即係總共有 6張...價值HK$ 2500!

係~~~我明白d ticket好搶手.......
不過班底都10條人, 一人一張都唔夠~~~~~~~~

算啦, 起馬我地仲可以派兩個人入場見証今年既勝利, 唔使再係屋企睇電視~~

其實都好多謝 cx 你地既.......

thank you



沒有留言:

發佈留言