2010年3月17日星期三

目標 !

碧咸係早兩日既比賽入面, 拉斷左腳部既韌帶, 可能咁就令到佢唔可以係今年既南非世界杯亮相...

的確係一個好令人傷心既事實, 講緊唔係話少左碧咸就會令到成個世界杯會失色~~而係好多球迷都睇到呢個世界級既巨星, 係呢兩年裡面點樣為左自己既目標(第四次代表英格蘭出席南非世界杯)奮鬥... 但最終可能因為呢個傷而要倒下, 實在好可惜.

上晒神臺位既碧咸, 有名有利, 但係為左一件南非世杯入面既英格蘭波衫, 又美職又意甲, 一直都無俾自己一個休息機會, 佢既目標感真係好強. 好多從前覺得佢係一個花瓶既人, 都因為咸哥呢兩年既付出而對佢有所改觀. 碧咸既奮鬥精神實在值得我地學習!

頂住呀.....仲有3個月, 神蹟係存在架, 如果你相信的話!
IMPOSSIBLE IS NOTHING~~
Respect England, 7
David Beckham

4方8面對碧咸既報導, 除左令我更替佢可惜之外, 亦都間接直令我諗番起上年幫SOB定一個目標既時候所講過既野 ~~

我個目標定左係--羸到足夠既獎金, 帶一眾核心player一齊去南非睇世界杯!
果時好有火(發發聲), 不過時間慢慢過去, 同目標個距離好似仲好大咁, 我灰到係果篇講目標既blog果到 delete 左句target (你可以睇到mike仔既reply都係同世杯有關架)...灰到呢~~

不過咁, 睇到咁多關於碧咸哥鬥心既文章, 又燃亮番我既目標勒~~~

就靠之前提過既sonystyle比賽啦!!
衣家就算我地唔可以全部人一齊去睇, 我地都仲有一個機會, 派兩個代表去南非高掛我地既sob大旗!!
係朋友既你, 又或者係曾經都覺得sob幾得意既你~~
星期日21/3夜晚6:00又幾得閒的話......come on !
搵我啦 !!!!!!


沒有留言:

發佈留言