2010年3月20日星期六

玩相玩出樣 ~~

Canon攪得既活動當然同攝影有關係啦, 但又唔應該簡單叫做攝影比賽wor, 係多少少野架~~
點解? 衣家dry賣相機係唔夠架, 所以canon仲好著力去promote~~print相
程序係咁既, 先Print一d得意既相, 再勾出相中主角, 將佢放係有趣既地方, 最後影出得意相片.
你明唔明我講咩呀?講真, 我自己都唔明~~~~~~

睇相啦~~
我地出左以下咁多既作品:
就係呢.....7張((杰))作, 主角都係我地幾個啦 !!

再加呢張人地做主角...JESSICA 玩(立)~~

我堅覺得呢次參賽動機除想玩之外, 應該有人係睇中左個獎品架....AAAA既主腦ar kot設計既一個小包包.
今次活動既全部作品, 可以係呢到睇到~~

睇完所有既作品, 我發覺到個現象!
直到目前為止(20/mar. 11.01am), 所有既參賽作品入面, 係無 人將自己個樣擺上去架~~~唯獨我地上面果7張, 用晒自己既大樣, 仲要驚死人認唔到, 放鬼大埋個頭tim(你睇小hee同相機果張) !
即係點, 講緊咩??
講緊SOB呢種態度---- 玩得出, 唔怕認
等你地既票(lke)呀~~

01/april/10, 多謝 like 左我地既朋友.

沒有留言:

發佈留言