2010年3月29日星期一

SOB 到新城電台吹吹水~~


可能我地SOB所做既野, 實在太另類勒, 呢次連我細妹都忍唔住.....
佢將SOB介紹左俾自己既老板--新城財經台及新城知訊台節目總監--劉婉芬(大家姐)

大家姐就係中間呢位勒~~

估唔到份量咁重(節目總監)既大家姐都會覺得SOB做既野值得佢花一個鐘既時間係自己既節目入面討論...結果就促成左呢次訪問勒 !

呢一次既訪問係早幾日前已經錄左音, 明天(30/03/10) 早上11:00-12:00就會出街, 有興趣聽下我地表演口咬鏍絲而不死既朋友, 一定要留意. 節目叫做智慧. 創富, 而我地既被訪主題係...凡事有可能.
內容唔多講住, 聽日自己留意番個收音機啦..

我地一齊去睇下d 花絮先~~
等埋位

無葉生, 因為佢遲到

訪問時既setting~~
當然仲有揸緊機既茶水部主管小甜及係panel負責錄音既細妹.

由於場地及訪問性質既關係, 我地只係帶左呢3位players既精神過黎, 而細超就最慘, 連紙仔人都無份tim~~

唔好嬲, 呢到俾番個特寫你 ~~


係未覺得我地(由於小hee長期俾大家姐擋住, 小甜影唔到, 所以特寫....無你)好專業呢, 好似好啖定咁呀.....我話你知, 果日d鏍絲好硬, 好大舊 ~~

最後都順順利利, 完成訪問, 開心左一晚~~

再黎大合照, 不過唔知點解張相會爆左光.
留意, 3個紙牌人係處於大家姐手中的!! Oh yeah...你地3個既運有排行啦 !!

講住咁多先, 等我又聽番個訪問錄音之後先再講多d 事後review ~~

記住 30/03/10.. 11:00am 新城997. 智慧創富, 有我地sob既處女專訪.

沒有留言:

發佈留言