2009年7月10日星期五

YAHOO ! start the trend



YAHOO 為左係香港成立 10 周年攪左一個都好勁既活動, 名為 START THE TREND.
羸左的話係會有 HK$30000獎金做夢想實踐基金 !
我地一眾成員都覺得可以將SOB喜歡用比賽同人交流既概念放上去試下, 所以由衣家起我地會有兩個BLOG勒~~

我地既 Y! Blog係呢到~~http://hk.myblog.yahoo.com/sob_hongkong
當我準備緊YEHOO第一篇文章既時候, 我諗左一陣, 究竟我地sobplayer既目標係咩呢? 就係咁簡單要嬴到足夠既旅費去睇世界杯? 定一話純粹想要嬴既感覺? 諗諗下, 我自己都攪唔清楚, 俾d 時間我諗下先 !
28/7 update.
呢次既比賽, 去到15/8就會截止, 但係到衣家為止仲係好少人參加, 點解呢?
有無人想玩架, 唔好怕醜啦, show me your trend !

沒有留言:

發佈留言