2010年3月15日星期一

Jungle team rugby again !

相比上年CX果時既jungle team, 好明顯今年進化左....好多!


是次既主角就係上面一班好出既戰士~~~

仲有好好既幕後幫手

茶水部, 同it部.
佢地兩個都係 SOBteeing, 抵讚的 !

無論衣著及外型都像真度極高既空姐.

仲有呢次條片既話事人, 浪大.
就係呢9個人交織出呢日既瘋日記~~

今次拍片既選址都係離唔開大自然, 但我地無再玩馬騮, 選擇左去親親大草坪~~
你可以話我無知, 但迪欣湖呢到既草地的的確確係我香港見過, 最靚而且又任踩任訓唔嬲既唯一一塊100分小草原!


係未正斗先~~
如果你有機會去番轉, 記得唔好留低垃圾, 好好愛護一下呢個地方!

入番正題, 雖然呢次我地都係拍唔到最原先預備左既主題, 但係事前功夫真係做多左, 比起上年好好多....
剩係講個波都嬴左啦 ~~

當然, 我地今年件波衫都令仔左啦!!
呢part無陳志cow同功夫熊貓 ~~

由於呢次拍攝得好ad hoc, 真係唔知浪大會剪d咩出黎~~
果陣情況真係..2個字..混亂 !

主角係軟人手上既兩件((拎左去又無出場既))道具, 蒙古包同lmL手套~~~白拎 !

仲有左圖既浮床同右邊既GUITAR~~

點解我要用口吹, 唔搵空姐打氣 ~~~~

今次既活動無論成績係點, at least 我地捧紅左一隻飛鼠
一隻視仆街如無物既特技飛鼠

睇相一定唔夠喉, 我地去片 !!



無得傾, 好難有其他動物可以比佢仆得更迫真~~

雖然佢真係做晒主角, 不過我都無遺忘其他戰士既投入演出~~
百分百俾戲!

每次有途人經過.....我地都令佢地睇得好開心~~

開心既交流都係走唔甩既晝面!
呢次個爸爸話要借龍哥條尾黎玩下~~

差d忘記, 有湖有草有動物, 就緊係加多條小溪先開心啦 ~~

由11:00攪到成4:00先離開, 呢日真係過足晒癮.
就係咁, 開開心心又一日!! (Edit 既野交俾你勒, 呀浪)
多謝晒每一位今次交足晒功課既players~~
剩落黎既result, 聽天由命啦.
At least, 我地賺左日玩 !!


沒有留言:

發佈留言