2010年3月22日星期一

CX FINAL WORK ~~

經過係迪欣湖果4個鐘既搏鬥, 再加上呀浪大哥既鬼斧神工~~
我地今年 CX HONG KONG 7 既短片出世勒 !!!!

The fun is....watch your back !!!
呀浪大哥呢次做到野丫~

係朋友既你應該知點做勒掛,
呢到俾個票我地啦!
果到仲有其他精彩既片架(不過一定唔夠我地啦), 慢用.

剩低既就要等國泰睇下我地條片可唔可以取悅到佢地勒~~~
希望可以成功入圍, 將條片帶入大球場個電視啦.

雖然 final work 都好成功出左, 但我都想係到發表一下cx既原來 story board wor!
Fun is black !


Fun tutorial !

其實個 idea都唔差丫 ~~


沒有留言:

發佈留言