2010年3月22日星期一

黑超噴跑海洋公園--成功 !!

尋日21/03/2010, 一件普世歡樂既事情好成功咁舉行左.
就係我地SOB 攪既第一個海洋公園旅行團!!

呢次活動既人數比上次迪欣湖既陣容更加頂頂頂頂頂盛!!
41人 !!

呢一次既活動之所以有咁大既吸引力, 除在因為有我地一班 SOB既核心帶隊之外, 更因為我地SOB一律入場只收 100 ! SOB 為每一個朋友仔津貼105蚊, 痴線架, 著數到咁~~~~~~~~

成功既旅行團一定要有一支好令仔既領隊旗, 而我地一樣有 !

正斗, 熱生出產呢支旗仔..係唔錯架~~~

一如以往, 我地每次既活動都會有個主題, 而呢次主題係...... 黑超!! 因為我好早已經知道活動當日既天氣一定會好到暈!
最終呢日的確係好天到驚.

出住幾張.....最過癮既相先~~
我唔係話張相影得令~~
我係完完全全地諗起無著呢件 sobtee, 而被迫使無得影相果個肥仔~~傻仔 !

帶黑超之後...更7~~

影完時有個伯伯同我講, 小心騎虎難下...
我心諗, 一野就跳左落黎啦 ~~~

重點落係輝哥既表情之上....最泰仔既一面~~

呢張應該係全日之最, 點解咁都俾妳諗到架小小甜 ~~~~~~

每次出動都走唔甩既指定動作...跳吧 !
(仲有好大批既跳相, 遲d再up)

41人開開心心咁就玩左大半日.
不過呢日既分唇仲未完結.......好戲遠在second part~~~

補多句..
多謝天公, 個天--藍到癲~~

沒有留言:

發佈留言