2010年7月12日星期一

SOB 個上海, day 1a

世杯既南非之旅, 由於當時人有讀寫障外, 我地須要再俾多d時間佢整理一下blog既內容.

衣家, 就由上海之旅為sob the world拉開序幕吧.

可口可樂呢個上海旅程, 7點半就係機場集合, 一去到先知原來個旅程陣容好勁, 係一個有成28人既旅行團! 當中大部份(20)都係由自澳門既可樂活動既得獎者, 而其餘8人就係香港既代表.
呢8個人入邊係咁分佈架, 我&輝哥, 另一位206活動既勝出者 jasmine同佢父母, 香港可樂office既一位帶隊同事, 仲有兩位blogger.

我地呢次係乘坐港龍航空~~

離鏡境前係機場利用一件藝術品(一顆露珠)所拍下既唯一合照

keep住見到世博既報導, 攪到個人鬼死咁心急.

SOB 出國勒~~

係飛機入面, 坐我地隔離既係其中一位可樂邀請去既blogger, 佢叫呀 pat. 呢個係佢既blog
我好奇一問, 可樂竟然會免費請佢去旅行, 咁佢既網站流量一定係唔講得笑架啦...咁究竟每日流量大約幾多呢.....佢答我6000.
媽呀....6000!!!
眼前這姑娘係一個坐擁6000 fans既blogger. 呀pat, 妳真叻女 !!
而據佢所講, 旅程入面既另一位blogger更加係yahoo blog入面講飲食最多人睇既blog tim~~犀利
OK, 就用呢個做目標啦. 6000, 衣家我地既日平均流量係 40, 翻多7番就得架勒.

返去個行程勒.
一到步, 黎番個 lmL 先 !!!
我地既身上面, 你會見到都係穿著住SOBtee. 可以話俾大家知, 我地由到步呢一分鐘直至離開上海, 日日都係sobteeing, 無變過, 無厭倦過, 而且亦都樂在其中.

下面係我地係上海見到既第一隻海寶
好乾淨既一隻~~

一齊合照勒畏

同海寶玩完就出去會合番d團友勒..
佢係我地既領隊.

係上海既幾日, 四周都見到呢d志願人者, 佢地講得一口流利既英語, 對我地所有提問都非常熱心去努力解答. 因此, 第一個飛龍襟針就送左俾佢地勒~~

專車返酒店既途中
我地好專心咁預備緊個行程..

酒店入面有呢個擺設..
我真係好關心第一小隊既旅程架~~

待續..

2 則留言: