2010年7月3日星期六

起行前, 都係要玩番穫~~

事情既始末...

軟人同肥星就係今次既南非之旅代表, 係佢地起飛當日(即係尋晚), 我地係事先無通知佢地之下, 去左機場送佢地一程, 俾左個小surprise佢兩個.
由於遲d會有巡邏影片既關係, 所以我都係用相片帶番成件事啦.

我地一行8人乘坐一架公營車輛直入機場, 佢兩個就自己搭的士.
事發地點係 terminal 2, 果到無咩人, 所以我地玩得好開心.

就係呢班機勒, SA287

搵左個令位, 我地就開始留意d團友, 睇下有無得意野....
右邊手果兩個高高地既就好似係呢次行程既sony帶隊, 辛苦晒勒.

有無留意上邊張相, 我手上面拎住果支野呀~~~
呢支旗係另一個surprise...
兩位players係南非既其中一個目標, 就係要將支旗成功導入大會既鏡頭 !!

兩位優仔出現勒, 一黑一白
好有偷拍feel, 讚好!

睇下我地係上邊既setting
其實我地真係好揚架勒.....

為左証明兩位players, 又肓又聾, 黎多條片.
肥星!! 肥星!!
入晒mic啦....但都係聽唔到既~~

當然, 最終我地都係好鬼開心咁相認左既, 不過詳細報告就唔出住勒...但都可以預告俾大家知, 當中d片段係超超超過癮!!!

睇下相先啦..








sobtee既合照, by sony 連拍 function.

最後
跳. 是小不免的.
飛出去啦~~

沒有留言:

發佈留言