2010年7月28日星期三

New Balance, 我地係真心喜歡架.

幾時都講, 玩唔同活動既時候, 我地除左好期待得獎之外, 亦都好enjoy玩既過程入面所體驗到既唔同經歷. 而其中一環我地會好留意既就係……..頒獎.
唔信可以睇下, 我地真係為頒獎呢一部份出左一個 tag架.

呢次既頒獎……..New Balance((一定係我TOMY最鐘意著係腳既一個牌子)).
不過, 好可惜….我地最於唔可以full team & full gear咁去領呢個獎.

因為…..
獎品.....BY MAIL.

點解唔俾我地上去你OFFICE 呀 ~~~~~~

我真係好想閃上你地到架 !!!

06年開始.......

閃到今時今日...

點解~~~~


沒有留言:

發佈留言