2010年7月17日星期六

與我常在New Balance!!

要講SOB 第一次crossover New Balance (下稱NB), 不如首先講下NB 同SOB 係幾咁夾先.
NB 做得最出色最經典既一定係波鞋,而SOB 既活動,次次唔係上山下海就係追跑跳碰,冇番一對撞得跳得500000次以上既戰鞋點掂!!
簡單d 講……….咪又係NB 既鞋款易襯好夾Sobplayer 既做型,上身鮮色SOB Tee,下身單色短打,最後一對NB 戰鞋,唔係指定SOB活動 gear 係乜野~我問你?!
對NB 既鍾愛更加令我地傻到自己係Facebook 開左個unofficial group – 新巴聯 <
http://www.facebook.com/home.php?sk=h#!/group.php?gid=5083607489&ref=ts>(我地改既!食曬中英文字個音嫁),有時間加入一齊分享你同NB 既靚相



NB 閃中閃
係Sob 活動入面時常出現既NB 鞋款主打都係577,574….當然仲有經典576, 其他日系M1300, M1400等等….都有朋友著既. 不過,我想講出鏡最多既NB 唔係邊個特別鞋款, 而係NB 既光.樓下睇左張相你地就明乜野係NB 既光~

雖然我地最開始時候有諗過用NB 閃光做呢次既參賽主題,不過最後都冇收集到各player既靚相………轉左去另一個approach Wo !不過比賽結果呢,出人意表得黎又令人興奮----我地係2nd runner-up!





Shine with your NB aNytime, aNywhere ~~

What’s Your Balance? What’s Your Balance Point between game and fun?
今次比賽(http://www.newbalance.com.hk/whatsyourbalance/)係好朋友Eason (下面special 都有佢嫁~~)推介,佢一收到風就即時叫我地睇下有冇機,當然我地咁鐘意NB, 而比賽又係最撚手既相片創作類, 當下無限意念上曬頭, 同黎生MSN 開左兩輪會, 意念係有啦, 但究竟點去實行呢? 呢下至係每次比賽最難行落去既一步~

一個好open end 既topic “What’s Your Balance”,相片內容係一個問題, 相片表達方式亦係一個問題,理論歸理論,想做就去做此終係SOB 最徹頭徹尾既理念!!我打開電腦幾千張外境為主既相,同NB 合照既都唔小,點都有張會有用既,最簡單想表達出我地心目中既Balance 意思就係呢張啦: (係開首選既第一張亦係參賽唯一一張lo )





我地好早交左作品上去,一來比賽採用網投機制, 早交早享受, 遲交冇人投.(雖然呢種網投我地遇上好多次,當中問題一定係有,不過-可以不理)二來出名制作認真既SOBplayer 又點會只係交一件作品咁hea ?(最後的確咁hae~~(tomy)) 之前講過既NB 閃中閃同下面呢兩張合成照我都覺得係得意之作,因此好想都一併交上去同其他參賽者一較高低,不過當中涉及到有電腦加工同合成既因素,如果比賽單單只係一個用snap shot photo 做主題好似又唔合適wo......



思前想後,我地決定先交一張做試點再觀察一下其他作品如何才再行下一步………….. 當然我地開始時係有投下票拉下票,不過睇住其他單位標升其快既票數,不禁心中又係個句:都係數字遊戲姐唔駛太認真,最後直程冇理賽事票數了~好快經歷左SOB奔向世界既6,7 月一路忙住其他 support 既野,上面觀察戰況,再交其他作品既戰略……..居然就咁冇左件事, 話咁快呢幾日居然收到消息攪掂了:2nd runner-up!!!

再一次,創意擊倒人海票數,從評審手上公正win 左,當然我地個o個唔係最高票獎(人地係幾千票既!) 我地高興一方贏到評審雪亮既眼睛,另一方面係得到其他人既認同,我好記得當中一個comment: the only pic can impress me here. 夠曬,原來有人認同我地既諗法,又一次驗證左我地既大方向:"做你覺得正確,想做既事!!就用實證同其他人既目光去證明你既想法係咪o岩!!"





完左賽事,獎品未拎,不過知道都係現金劵之類,睇黎今次唔會變賣做發展基金,但會直接用係各player 既 gear 方面,到時等實物出左世再講. 不過, 現家可以肯定今次New Balance 比賽再次啟發到我地game and fun 係balance 既重要性, 唔駛日日係咁click 黎加票既, 結果唔係第一重要, 重要係比賽個時既投入, 一班朋友映張相個時既fun 已經夠回味滿足~~

最後係賽果條Link 再加SOB X NB special (一次過sum-up 曬花絮同創作意念)
http://www.newbalance.com.hk/whatsyourbalance/result.html




2 則留言:

  1. 其實我真係睇左好多次架勒(last 幅圖)~~~
    但我(黎生)真係參透唔到個meaning law~~~~~

    回覆刪除
  2. 唔可以放棄,你一定要睇明佢!!

    回覆刪除