2010年7月21日星期三

update, update

頭先, 係facebook見到有新朋友話我地呢陣子...無咩野活動..
無錯, 我都覺....自從世界杯之後再緊接2個旅行, 再緊接日日update個旅行..的確少左出動~~~
既然有朋友關心我地, 幾夜都講番兩句先!!

我話俾大家知...騎劫活動已暗地裡準備進行, 而且呢次我仲好想叫埋其他朋友一齊去玩tim.

目標品牌:

Vitamin water呢個影相活動.
嬴左, 無獎架...不過, 過程入面, 你會搵到一班唔怕醜既人同你一齊影一張.....
有聲既相
if 你想一齊玩的話....緊記一句: 怕醜, 你便輸

有興趣請 keep checking~~~

我地遲d仲會有好正經既野做呀 !!


沒有留言:

發佈留言