2010年5月2日星期日

Tomy x Coke開心大使, featuring sob

同可樂玩呢次既開心長征--香港站, 真係少d腳骨力都唔掂~~我地10:45am由青衣城起動去北角集合, 直到5:00pm係上環解散, 中間真係full到暈.
不過~~~~呢個經驗係絕對值得回味而又開心既 !!

講番, 點解呢篇blog既heading會話係 featuring sob 呢~~
其實大會係活動之前已經同我講過希望係玩既過程同訪問之中都唔好提到關於sob既野, 因為佢地怕>x%*@*)!&()#%_*(一d 解釋啦).
唔打緊, 唔掛sob既名, 我地都一樣可以玩得勁開心~~況且, 我一條人, 真係攪唔掂!

活動入面要特別嗚謝既兩個sob人....由頭玩到尾, 同我一齊由青衣出發: 軟仔同熱奶.
佢地係架地鐵到......
好專心咁溫緊之前分派左既旅遊景點之英文介紹講稿.
d資料係我地自己搵! 不過好可惜......最後全部都無講過 -_-
點解? 一陣話你知.

由於行程真係好full, 呢次我既文字唔會去到太仔細勒, 反正可樂果邊都拍晒片同影左好多相, 到時大家一定有好多渠道可以睇得番既 ~~

真接fast forward去到..中環啦
最左邊既女仔係另一位香港既開心大使, 叫做JASMINE, 勝出者之一, 讀緊中一, 佢真係好叻女呀.行程入面佢同身邊既人都對答如流, 就算英文都係難唔到佢!! 面對一斑記者既提問亦都表現得非常之咁啖定. 叻女!!
我手上面果支旗就係熱生既出品, 得到左好多人既讚賞呀!
最右邊3個就係可樂既大使勒~~
女仔叫 Kelly, 紅帽個男仔係 Antonio, 擺左個好浮誇POST屎既就叫就 Tony.

我地身上面所穿既tee, 係大會提供...俾d close up 你地睇下
分別係領口同心口既 print.
睇黎可口可樂黎緊兩個大主題可能會係..
1. recycle 2. live positively.

一行 n 咁多既人, 就係好似我咁
拎住個小冰袋, 開始快樂之旅~~

係整個行程入面, 我覺得自己個表現都算係咁囉~~好多時我地一行人同路人之間既交流都係由我去initiate.
我就下下都係用呢句..呀姐/師父, hay!! 天口熱呀, 整罐可樂丫~~~好野黎架 !!

我征服左既單位有以下呢d.
派緊傳單, 同開緊飯既姐姐~~

魚檔同肉檔.......好血腥. (不過又襯番可樂既紅色wor~~)

台灣黎既朋友
我覺得自己呢次都真係做到加零一架勒~~

當然, 一路上都遇到d好大既問題架~~
就係佢地久唔久就要我講解....點解要帶佢地黎呢d景點~~~
我呢d英文只係有限公司既真係滴晒汗, 而由於身份關係, 又唔可以叫軟人熱奶佢地出手, 真係呢~~


最後...熱奶軟人果d繞口摻手既英文script, 就交左俾我係無準備既情況下講, 佢地就負責捉果幾個開心大使吹吹水~~~
我決定, 要學好英交.....miss tse, 我對妳唔住呀 ~~

講下我對果3位大使既感覺先~~
我覺得佢地的確係好容易開心同hyper既人, 不過係香港呢站...應該係有小小力不從心勒, 出現左一d疲態~~
尤其係我由佢地口中得知, 香港呢站係玩左70幾個站已黎最多指定動作(影相, 拍片, 訪問)要佢地攪既一次, 佢地係其他地方既行程都未試過有咁大班crew跟住一齊去行~~

呢個相點, 蘭芳園.
影一張相...要滿足既單位有咁多.

換句話說, 香港呢站應該係佢地最唔能夠 freestyle既一次~~不過, 佢地都話其實係好enjoy呢一個經驗既.
需然佢地既面上係有少少疲態, 但都依然係好專業, 有求必應, call 佢地影jump photo, 兩下就攪掂, jasmine都好叻女, 時間都捉得好好!
張相ok架, 係我地既角度拎得差d.

至於果3個大使會點睇我? 我估ok掛, 係下面果個moment, 佢地係服左我架!!
我同佢地講, 數3聲之後就要hyper起黎俾攝影師拍野(當時天氣太好, 佢地都熱到呆呆地)....
1.2.3之後, 我既爆seed, 係成功將佢地嚇倒既.
佢地面上既笑容, 相信係代表左一個服字. lmL

當旅程去到尾聲既時候, 我地完成埋可樂果邊既指定動作!
將有香港特色既罐裝可樂交俾佢地3個. 隨團既記者好多都已經散去.
時間就落番去SOB果到勒~~
其實我地都好多謝3位大使同可樂果邊既同事俾左呢個經驗我地, 所以最後都送上左兩件SOBtee俾以下單位.

分別有
可樂既代表Antonia

PR公司既陳凱妮小姐.
最細個係妳, 最多野做果個好似又係妳~~加油啦.
話實, 我又有野真係想問下~~ 原來妳唔係可樂既人, 點解interview既時候係都唔俾我影下可樂既office呀, 攪到之前interview篇Blog咁dry.

最後, 真心希望我地做既野係成功令到3位開心大使對香港既印象加分啦.
因為..SOB就係Sense Of Belonging~~

想睇多d呢次活動既相片紀錄可以去呢到.

沒有留言:

發佈留言