2010年7月22日星期四

又update, update獎品 !

如果你無係facebook add到我地幾個core朋友既話, 你未必知~~
你未必知...........我地又得獎勒 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

呢次既活動根本就係黎得快, 去得快, 獎品怪~~
無錯, 係u magazine攪既比賽活動.

講番轉頭, 我根本連參賽前既紀錄都無係blog呢到寫低過, 所以就算係幾個players 佢地都係到我正式宣佈有獎拎既時候, 先知道自己既名字,資料被拎去參賽. haha !
我呢次本身係target左兩個機票大獎希望送團員出國去 SOB the world架....真係可惜, 最終事與願違~~

細節唔多講, 不過想分享少少關於呢次活動既陰公野.
話說, 比賽本身分開左係相片組同埋短片組, 而兩個組別入面就再細分本地遊同外地遊, 簡單一句, 即係話有4個唔同範圍既比賽可以俾網友競逐. 而主題就係叫做 扮導遊.玩世界. 簡單d, 即係叫人分享旅行經歷勒.

得意野係邊? 如果你有走入上邊條link, 又夠細心既話, 應該已經知我想講咩架勒.
兩個短片組既比賽........爛左尾~~~

雖然唔知道爛尾既真正原因, 但俾我估既話, 多數都係因為無人參加架勒......
唉, 點解我地唔玩短片組呢~~~~~

講番呢次活動既獎品先. 下邊, 就係我地呢次活動所得到既獎品.

香港婚紗攝影套餐 >> 無端端邊到搵個人黎影婚紗相呀~~~
YASHICA數碼產品
日語高班課程 x 2 >> 日文初班都未上, 點上高班呢~~~
時款羽絨外套

你話, 你話......呢d獎品真係唔知計數, 點入脹~~
都唔好講計數, 點用都係一個大問題~~~

呢次活動, 暫時黎講可以話係得啖笑.


沒有留言:

發佈留言