2010年7月12日星期一

SOB 個上海, day 1b

係酒店settle好之後就出發去我地既第一個境點勒---城隍廟

車上面都係要訓..
因為一路上都係塞車~~

一到步就精神晒!!
眼見第一個外國遊客~~~

城隍廟呢個地方...幾得意.
好似電視入面見到既古裝戲既街道一樣.
硬係覺得條街上邊應該擺幾隻馬, 再加d地攤之類既商販就perfect晒!!

呢個係我地係上海既第一餐
影溜左一個迷你糭~~
大家都係叫左一個88蚊既套餐(唔使排隊等位既最低消費), 加一個22蚊既飲管大籠包.

以為很好吃嗎??
一句總結....唔掂呀, 基本上係食佢間野既冷氣同唔使排隊有位坐~~
詳細既解說就睇下呀pat小姐遲d會唔會出啦, 到時睇佢寫好過...佢專業!

食完, 再係城隍廟行左一陣, 影左陣相就離開勒..
當然中間唔可以缺既係..跳相.

離開前見到一隻....好污租既...海寶~~陰公

第二個景點係..外灘

呢到係有超級無敵多既人, 而據我估計, 遊人同本地人應該係5:5之比 !!


講真, 呢到既感覺係似香港既星光大道, 分別只係在於外灘多左一邊舊式既健築群, 即係多左一排既半島酒店(好適合用相機既懷舊mode,左上)~~~~

陳生話佢背後塊牆係早陣子整既...遠睇(左)幾ok.
近睇(右)好鬼dirty ~

講真..呢到真係無咩野好睇, 我地都係自娛多...
game 1, 找我們
搵到ma~~~
係呢d相你就可以到d上海既朋友真係好樸素, 佢地係一家大細一齊坐係到吹下海風, 談天說地, 幾咁悠然自得...話實, 佢地對住個海真係無咩野好睇~~

game 2, 跳
caption 係, perfect 的失敗.
他, 一直在玩命~~

game 3, 玩無聊
就係咁, 我地係到hae左半個鐘勒.

而係臨走既時候...... 終於, 我地影左兩張有價值既相.
同正宗上海汇丰银行既舊址, 門外兩隻小朋友既合照
lmL

玩完外灘,
我地就起行去食晚飯勒..

晚餐既地點係呢個,
呢間野, 好食!!
而因為餐飯既好食, 同我既肚餓, 所以我地無影相~~
又等呀pat啦.

食到飽晒之後, 就返酒店勒~~

待續..

沒有留言:

發佈留言