2010年7月16日星期五

SOB 個上海, day 2a, 直搗世博可樂工坊


終於都到黎到去世博呢一日勒 !!!

我地每個人所得到由可樂送出既野有呢d...

一張可樂館既 vip pass (無左佢, 真係唔知點算), 2張飲料卷, 3張世博入場卷 (可以俾我地第日再入黎玩)

離遠見到個入口, 已經好鬼hyper.

唔使5分鐘已經排完隊攪掂安檢再入場...順 !!

入場見到第一件玩具.
呀pat.....點解你影張相無左件野個頂~~~~
妳可知此乃該玩具之精要所在.

再入到去, 緊係要即時..
遲d睇片啦~~

由於入場既時候, 只可以帶d吉既膠樽入場, 要到入面先可以入番水, 以備解渴之用. 所以我地見到既第一部園區水機...俾人圍~~
話俾大家知...再行入d, 水機有咁多部....唔使咁趕呢.

最近經過既第一個館...
應該係好野黎架, 攪到 fai 哥好high~~

再深入去園區, 一條一條既人龍真係..無野好講~~
如果要我排....應該無呢個可能性~~

雖然園區入邊有好多呢d嘖霧裝置, 但係講真.....幫助有限.

好勒, 入正題啦~~~
可口可樂既快樂工坊

無呢條vip手帶的話, 真係唔得你死~~

成個快樂工坊應該分開左.....3部份,

1. VIP area
呢到有好令既油畫, 亦都有可樂公司既免費飲料提供.

仲有呢d得意野
我發覺可口可樂...開始講好多環保野

2. 迷你影院+冰凝可樂


大家可以睇到一套大約15min既電腦動畫, 成套短片既感覺都唔太深刻, 除左下邊隻野..

它讓人想起肥星! 我覺得呢隻野真係好有潛力 !!

出左個戲院, 每一個賓客都可以得到一支小型既冰凝可樂...的確, 呢支野對好多內地既朋友都係好新奇, 但係對我就~~~~

3. 影相位+購物counter
紀念品, 我地就無買勒, 因為可樂同事已經俾左我地.
相, 我地keep 住影
跑跑跳跳...咁就玩完我地既可樂館勒~~

可口可樂館其實都算係咁架勒, 係排隊出邊setup左一個大舞台, 不斷咁送出唔同娛樂俾排隊既嘉賓欣賞...亦都整左呢個咁大既樽型led..播野

但係人龍+天氣太趕客勒~~

影埋張集體相.....
我地與團友唯一合照~~

待續~~

沒有留言:

發佈留言