2010年7月15日星期四

我地既東華, 140周年勒~~

尋日返工既時候, 見到有人賣旗...
我離遠已經認得套校服. 無錯, 呢次既主辦機構係東華三院.
一年勒~~~

而由於要趕上班既關係, 我只好簡單咁留低左個一蚊, 就買左呢支旗.


上到地鐵細心望下支旗, 發覺原來今年係東華既140周年!
而亦都可能因為咁, 呢一次支旗既設計的確同以往有好大既分別.
既然係咁, 食東華奶水大既sob都真係好應該回饋一下東華既養育之恩!!



我講既東華奶水, 分別係黎自: 東華三院黃士心小學 及 東華三院吳祥川紀念中學
唉, 睇番條片先知...我真係唔應該搵monkey同學啦我一齊做對手戲~~~

我最後係條片入面講果句, 叫monkey要知道咩野係SOB....講既唔係sobplayer, 係講緊sense of belonging.
同學仔, 如果你有睇到呢篇文章既話, 有時間就諗下自己 belongs to 咩野勒, 又諗下點解我地要捐呢$500蚊俾東華, 希望你諗得通啦~~

一齊去睇真d支旗~~
又真係幾令既~~
你地邊個無呀, 我呢到有 15張.

last but not least, (讀書時成日用, 出到黎做野無用過, 衣家拎番出黎先~~)
thx 東華

沒有留言:

發佈留言