2010年7月15日星期四

SOB 個南非, 世界杯之旅 2

想在這裡補充一下在機上的情況



記得我在機上我問肥星: 「驚唔驚呀? 1/4男人會強姦人,你可能會俾人姦架WO?」

「驚咩JE,買左保險架嗎,俾人姦都有得賠啦,其實我驚而家多D...」他細聲地回答

我說:「驚咩呀? 你驚架飛機撞呀?」

我未等到他回答續說: 「你知唔知飛機發生意外機會有幾多,我上網睇過,每飛2500萬次先會有一次意外,而且都唔係大意外,驚黎做乜!」

說時遲那時快,一股氣流令飛機有點不平穩,一陣陣離心力出現,機上的燈光都好像變得昏暗,馬上扣好安全帶,捉緊坐椅上的扶手,凝望著窗外機翼的震動,滴滴溚溚的聲音響過不停,我倆互相對望。「冇事GE,有事有我同你一齊死!」充滿信心的我說。


「可唔可以淨係你死。」


「我頂你呀」


「哈哈哈哈哈」


一陣笑聲過後又回復平靜。想不到肥星牛高馬大,是害怕搭飛機的,說真點,我自己就不怎麼害怕,對我而言,機上最難忘的是照顧我們的空姐,說照顧好像說不上,正確點應該說玩我們的空姐,人生第一次搭長途機,十多小時,這樣的態度... 容許我用較粗鄙的文字形容。


「頂佢個肺,問佢拎橙汁又唔俾,淨係問COFFEE OR TEA ,我飲橙汁唔得GE,飲多杯都要CHECHE 聲,D橙汁又唔係你買,你CHE 乜鬼,叫你幫手收野又走鬼左,問佢拎杯面又唔俾,最慶就係俾我地知道原來佢條仔都上左機,仲坐正係我地隔離,佢就要乜有乜,呢頭話冇杯面轉頭佢就食緊,要飲乜有乜,食完野又係度攬身攬勢,用個籮友DUK住我地,我地十幾個鍾就好似盤景猫縮埋一堆咁訓,佢就叫走埋佢男朋友隔離坐個客,4個連位咁俾佢訓直,我地張氈就張張都紅色,唔知點解佢個張就藍色GE,你好野!
另一單野, 大家都知肥星D英文有幾好架啦,人地問佢TEA OR COFFE,咁都無乜得揀GE情況下面,肥星好型就咁要COFFEE啦,之後個空姐又講左一兩句野,肥星唔明,冇理佢. 當杯COFFEE去到肥星面前時,佢居然要求個空姐俾MILK!!! 你要MILK做乜JE,即係俾位佢入啦,個死空姐之後就講左一大輪英文,內容大約係,頭先問你要唔要奶,你又唔出聲,而家又話要奶,你係咪玩野呀! 當然,加入左少少個人情感,但佢不滿我地GE要求係真GE,我地又好不滿佢態度又係真GE,及後時間,肥星咩都唔敢要啦,訓覺啦! 」




就是右邊那位空中服務員,南非航空公司出品,以為是我們對她的偏見? 誰不知一下機,坐單邊位的團友都不約而同對她有埋怨,這次的經歷很差,但很難忘,或者怪就怪肥星不老早把他溝到手,為我們的膳食出一分力,改善一下服務質數。

待續


1 則留言:

  1. 行文剛烈, 惡空姐就如出現於眼前一樣~~
    可狠未能與軟兄同行...一嘗報復.

    回覆刪除