2010年6月30日星期三

我地緊係香港人啦 ~

開始之前, 問大家一個問題......你係咩野人?
有四種人俾你選擇, 「香港人」、「中國的香港人」、「中國人」、及「香港的中國人」
你會點答?

一齊入去睇下個答案

只係得25%人話自己係香港人. 痴線架 !!! 真係諗唔明點解咁低........
竟然話自己係中國人既比例仲要多d~~尤其係呢排日日對住電視, 睇住世界杯入面d球迷, 為自己個國家隊打氣叫囂, 跟手就係報紙睇到呢個香港人身份認同感下降既報導, 真係悲哀~~

話你知我地呢個 blog 既角度~~
SOB 就係 SENSE OF BELONGING, 而我地所 belongs to 既就係香港~~
好簡單地, 我地就係香港人. 亦都proud to be a HKer

而為左可以更大聲地俾我地既players係外遊既時候向途人表明身世, 下邊既sobtee出世勒~~
有紅白兩色..

tee既背面印有呢個 logo~~

我明白呢朵花其實係強搶番黎既~~

呢兩件sobtee已經好大聲咁shout out左我地幾咁認同自己作為一個香港人既身份~~
We should proud to be a HKer.

其實可以做到呢件衫係非常非常勁開心既一件事. 當初 sob 之所以出現, 完完全全就係因為我地希望做到一件同香港有關係既t-shirt, 雖然一路落黎所做既, 所經歷既同我地所預期簡直係南轅北轍, 不過今日我地終於可以做番呢個跟sob原點有關係既事情...總算皇天不負有心人勒~~~

講番轉頭, 呢件tee係黎緊既時間將會有好高既補光率, 因為期待左好耐既南非同上海之旅將會於明天(1/7)同埋下星期二(6/7)就啟程, 為sob the world系列展開序幕. 當然, 我地仲有好多你意想不到既道具/玩意, 到時就會係旅程入面慢慢show off俾大家欣賞.

記得留意我地既channel勒.


沒有留言:

發佈留言