2009年4月24日星期五

國泰朋友既 follow up

一直都知道cx get ready for the sevens個比賽, 只有冠軍既短片先會得到機票同比賽入場卷, 而我地雖然入圍, 其實係唔會有任何既獎品, 勉強可以叫做得到係 hd tvb 既暴光時間做獎勵啦. 哈 !
不過早兩日, 我地收到個 cx 發出既 email wor.

內容如下 :
多謝你參與國泰航空有限公司「你的七人欖球賽備戰實錄」短片比賽,並恭喜你的作品入圍!比賽已於三月二十九日,在香港大球場四萬多名觀眾的歡呼聲下圓滿結束。
本人僅代表國泰航空公司感謝你對是次比賽的支持。為表謝意,本公司希望送上「香港國際七人欖球賽」國泰紀念品乙份。敬請提供閣下之聯絡地址及電話號碼,並於2009年5月8日前回覆,以便安排。如在5月8日後仍未收到你的回覆,會作放棄領取處理。
希望在來年能再次欣賞你的製作!


真好, 故唔到都可以拎到d紀念品, 跟住我問過熱奶後, reply左個mail
好多謝妳呀, 我地一班隊員都好須要呢一份紀念品去填補心靈上面既創傷呀. 呢個係地址, Rm xxxx, On xxx Hse, xx xxEst, xxxx xx, NT, HK 收件人: xx xxx希望妳可以盡快寄出啦, 自從個比賽輸左之後, 我地每一日都活係黑暗裡面, 無晒目標呀, 唉~~~ 希望份禮物夠我地 (7) 個人分啦. 咁就唔會傷到我地朋友間既感情勒.

究竟, 遲d我地會收到份點既禮物呢, 而cx 佢地又會點reply我地呢個mail既要求呢, 好心急呀...........

沒有留言:

發佈留言