2010年5月13日星期四

TRY左, 先有機會.

早前文章提到, 我希望可以係黎緊SOB旅行入面, 為香港做到少少野. 簡單講, 即係向d老外朋友推介我地住緊呢個城市, 俾佢地知道香港人既友善及活力.
老實講, 我地只係幾丁人, 可以做既當然唔多........不過, 那怕只係影響到一個人, 多左一個就係多左一個, 都叫做為香港作出過貢獻丫!!

實質想做既野....有好多, 而我地第一個希望做到既就係將香港既飛龍標誌帶入SOBtee.
點解想咁做? 因為去到外地, 身上既黃皮膚只可以話俾人知我地係亞洲人既身份, 如果要完全表達我地係香港人的話, 我希望可以將代表左香港既呢隻飛龍放上SOBtee.
唔好問我滿唔滿意呢個logo勒~~
反正沒有最好, 只有更好丫ma! 衣家呢隻飛龍就係香港既icon.
目標清楚, 就開始搵究竟係咩野渠道可以拎到呢個標誌既使用授權勒.

用左少少時間就搵到了....係呢到
睇下睇下仲俾我搵到一d得意野, 原來呢個飛龍標誌係有一系列既圖案式樣, 有d 係唔錯架...

自己又dl 落黎睇下丫..

睇完d 資料後, 我好直接就打俾香港品牌管理組果邊既負責同事, 問佢點可以拎到個授權.

係電話入面, 我講左sob既背境以及我打黎既目的...
大家估唔估到對方既反應呀~~
係勒, 佢(fanny小姐)係完全唔明我講咩野架 ~~~~~而我亦都完全明白點解佢唔明白我講咩野, 所以我打左下邊個email 俾佢.

信既Hading, 我用左

HELLO, 我叫tomy. 想借隻龍黎用下~

FANNY

妳好, 剛才電話入面既對話可能令你一頭霧水.
不過簡單兩句, 我地呢個小組織叫 SOB (sense of belonging)
中文解釋, 妳都明架啦, 所以我地對香港係有感情係到架.

我地呢陣子贏左幾次既旅行機會, 所以好希望藉呢d外遊既時間順便為當地推廣hk
所以我地想借用條龍放落件衫, 等我地去到外邊可以俾人識別hk人既身份.

我地衣家有兩大個目標
1. 對外: 有機會去旅行時話俾人知香港人係有活力及有創意的 nice guy.
2. 對內: 將旅程拍攝回港, 跟網友分享喜悅. 俾hk既朋友認清年青人既另一種活力

可能我既文字都唔係太好, 希望妳睇過我地既blog認識多少少之後, 我地可以再通電丫..

TOMY

葉生同EASON大哥話.........痴線, 你做呢d野可唔可以formal少少~~
Oh sorry, 我d email 就係咁樣格式架勒, 做人casual 一下唔好咩, 人家係office 坐鎮左成日, 可能真係好悶架ma, 收下呢d爆破野, 可能會開心d呢~~

一個星期後, 我地收到reply勒.

TOMY,

多謝你們對「香港品牌」的支持。

很高興你們有機會去到外地旅行時會協助宣傳香港。我們製作了一些印有「香港品牌」飛龍圖案的紀念品,例如飛龍襟針和原子筆,我們可以提供一些數量予你們到外地時派發,讓外地的朋友知道你們是來自香港。

你可以下星期三以後到我們位於中環花園道美利大廈4樓406室的辦公室提取約50 個飛龍襟針,至於原子筆則尚在製作中,遲些再通知你們前來提取。

謝謝!

Fanny Hui

嘩, 我地得到左香港政府既支持, 捐出50個襟針同一d原子筆去宣傳香港呀, 堅 !!!!!
講真, 雖然我地唔可以將隻飛龍印上SOBtee, 不過呢個offer都足夠令我非常驚喜勒. 所以我亦都好快手就去左中環美利大廈接收呢d小禮物.


近d
靚丫~~

不過....好似細左d.

肥星話, 又會咁都俾我拎到呢d野既!!
講真, 好多野都係多口一句, 咩都試下先知有無機會架ma. 當初我地SOB都係玩下試下架啦.....無左呢個咩都試, 咩都問既心唔得架, 知無~~

好, 既然印唔到條飛龍, 我地要準備下另一個approach 勒~~

btw, 多謝妳! Fanny 小姐.


沒有留言:

發佈留言