2010年5月8日星期六

PPHK4

呢次既pphk4, 係SOB第2次既參與.
感覺.....又唔係太差既~~((上次既經歷係呢到.))

睇番好多網上面朋友對呢次活動意見都比較負面, 有d批評緊講者既內容同演繹, 有d就覺得台下既人太多口, 對講者唔得尊重.

um..我點睇呢? 又未算好大問題既~~
因為我好快就將事情當左係一個music show去看待勒.

聽音樂....緊係唔會首首歌都鐘意啦.
內容啱聽既, 我會好集中去欣賞留意, 雖然有d時間周遭真係嘈左d, 不過免強都聽到既, 地方始終宦唔係好大ma..
唔啱咀型既, 我就賞試環顧四周, 睇下唔同人之間既互動同交流. 另外, 我又好鐘意係到估場裡面d人既職業wor, 真係有個style架 !!

成個活動, 我最喜歡既時間係玩 punch card果時...
我同左7-8個在場既人傾計, 感覺仲係.........唔係好到位~~點講呢.
唔係每一個人都好開放去同人溝通~~
肯同我傾多兩句既都係一d PR公司既代表...最後連一個肯同我嗲多陣既blogger都撞唔到, 我係堅想同人交流架~~~~

勁用力搵人同我傾計

另外有樣得意野wor.
我識到兩個PR公司既代表係早前我地玩既活動入面d負責人/ programmer , 咁都撞見! 仲要係大家傾多兩句時先相應到, 感覺幾得意.

輕輕鬆鬆就3個鐘勒....

黎d花絮先

一入門口, 都係呢條包 ~~
個吞拿魚...水準依舊. 讚 !

跟住落黎, 就幫SOB捐左....少少地
100蚊. 都係unicef
呢次既青海地震, sob前後捐左600蚊..只係少少既棉力~~青海. 加油 !

主題係音樂, 所以佢地都要jam番下.

最後, 一個意見....
可唔以係下次既 pphk 活動正式開始之前.....由大會既籌委先黎第一個 presentation, 講下預備該次活動之中(eg 搵sponsor, book場, 約blogger), 有無d 得意/激氣既事情預到, 就當係多一個暖場既環節law~~我都想知多d你地籌辦pphk既點滴.

btw...我覺得你地今次搵到既sponsor少jor wor...haha

pphk
加油啦~~


沒有留言:

發佈留言