2010年5月28日星期五

與大帝合作~~

早兩日, 原本已經叫晒班大哥出黎一齊影baleno既相. 以為可以一邊打下羽毛ball, 一邊過下影相癮啦...點知佢地又真係打ball時打ball, 話知你叫幫拖, 真係好朋友.
死剩我同個消極老祖熱奶淋係到死鬥 !!!

衫..我去買既~~

代用眼~~肥星設計, 熱生 print既

係準備極到不足既情況之下, 我同輝哥....好小心咁張物料撕好.

勁難撕~~

我有一剎那既衝動想交呢一張~~

攪左好耐~~終於攪左個道具出黎...大雄眼睛 !
後邊既軟生, 打得好落力~

最後既作品~~~
係人力有限及趕住收工既情況之下......

你地呀, 果日無份幫手出賣腦袋既人呀~~~~~~~
分工合作呀, 你地快d用盡你地飲奶既力去叫人入黎投票啦~~~~~~

當然, 係朋友既你, 都好應該幫下手既. thx!

另外, 真係人衰行路打倒x, 影既過程都唔係順利架啦, 點知係最後既62個作品入邊, 竟然撞concept, 有另一個大雄出現, 玩左咁多次都未試過咁鬼黑仔, 撞到咁鬼應掍, 佢仲要有個激突靜香tim~~

不過我唔怕, 因為我有.......睇緊呢篇blog既你
我係呢到承諾大家...如果真係咁好運, 係呢個比賽入邊羸左, 我會係獎金入面拎HK$17,000出黎, 買100套大雄polo套裝黎一齊影大合照!!!張開心再分享俾大家 ~~~

快d去為我地投下自私既一票啦, 朋友~~


2 則留言: