2010年4月28日星期三

和氣生財吧

男人既決鬥....放棄左勒~~
某d原因啦, 總之最後負責代表SOB去南非既人就係佢地兩個勒.

軟人. 獎都拎埋勒

同呢個肥仔. 我地既首席designer, 肥星

佢地好緊要呀, 肩負左sob既第一個trip!
話你兩條人知呀, 行程目標唔只係去玩架, 仲要為一眾既朋友報導旅程既實況, 唔該你地有時間練番下作文呀~~
佢地既作品, 大家....拭目以待啦.

講番同sony果邊d恩怨先, 最終我地選擇左......多一事, 不如少一事勒.
曾經, 我地有過一陣子既衝動想向sony發一封正式既律司信~~~因為, 決賽的確係佢地做廣告時所講, 我地只係據理力爭, 唔想理佢地公司之間發生咩野問題, 總知就唔想自己損失.

自己睇勒...
雖然佢地係有好多免責條款, 不過都無理由格硬咁樣換左個獎ma

不過, 最後我地都係唔想去有其他行動勒~~~
因為真係做呢樣野的話, 會同我地要玩得開心行先既宗旨有所衝突. 再者, 都無畏要sony果邊有人要為呢件事活受罪啦...
由佢啦, SOB就將呢口氣大大力吞下吧.

講番開心既野, 你有無興趣知道佢地兩個幾時起行呀?

1/7 就出發勒, 會係睇GAME 59
即係睇 GROUP A,B,C OR D既球隊, 最強既戲馬有機會係.........AGENTINA VS ENGLAND. 祝佢地好運啦 !

下邊係舉行賽事既球場
位於CAPE TOWN 既 GREEN POINT STADIUM

為左update左手邊既獎品清單, 我用左永安旅遊既世界杯套票做參考
住cape town, 包一場8強, 跟最平既酒店佢地收費係HK $70,120兩位
未住, 我地個套票仲包...LOCAL TOUR架wor~~~~
算啦, 就計HK $70,120吧........
一下子個總數就衝破左6位數了~~

唉..愈攪愈想去~~
我唔打勒, 今日就講到呢到啦!!

btw.......點都應該向sony 講番句多謝既 ~~thx
不過希望你地下次攪活動真係唔好再有呢d情況出現啦.

我依然make.believe.

沒有留言:

發佈留言