2010年5月19日星期三

都係多口一句既結果~~

多口又問一句, 結果我地就去左呢個 office~~

見到啦, 個名叫出街(outstreet)既公司.
Offical page係呢到!
佢地係一間新成立既網站公司, 主打提供唔同類型既出街資訊, 務求做到比open rice更闊(唔只美食), 但又比yahoo更專(唔只廣告)既一個著數分享, 意見回饋型式既web page(好似好勁).

講番, 呢個見面機會原於小hee係poly一個 recuitment day. 佢係一眾呆版既 booth 入面, 唯獨俾outstreet既booth 果種用色同設計既突出而吸引左埋去打交道...
經小hee 既了解過後, 佢覺得outstreet發展既方向好特別, 應該可以同我地sob互相合作一下, 結果一個email就速成左呢次既會面勒.

其實我同小hee上去之前, 都未算係好清楚可以傾d咩, 又或者將見面既目標放係邊....不過整個過程都好流暢, 而又輕鬆.....點解? 因會佢地既director(Stephanie)絕對係一個nice person~~
整個會面既過程入面, 我地交流左好多野, Stephanie講左俾我地知 outstreet既方向同目標, 仲有目前遇到既問題. 而我地又同佢分享番sob一路已黎, 係唔同公司攪既比賽入面所睇到既一d....關於廣告/PR公司活動既點滴. 大家係好和諧既氣氛之下就傾左大約個零鐘既時間... 感覺良好!(普通話)

雖然, 我地呢次並無come out到d 咩野好實際既合作模式/機會..但我地都再一次學到野架~~
Stephanie係一個外國讀書, 之後回流香港發展既女生. 我同小hee 都覺得以佢既資歷, 好簡單咁去搵一間公司做, 一定可以好好pay. 但佢依然夠膽同朋友係唔太清楚香港既行情之下(佢同partner都係外國讀書)決心打做呢一個網站事業, 夠膽去冒呢個險, 堅係值得欣賞丫!!

唔知outstreet 既將來會發展成點, 不過都係到祝outstreet....生意興隆 !!!

仲有.....多謝妳地既......小禮物.

thx.

加油, Stephanie.


沒有留言:

發佈留言