2010年5月9日星期日

史迪仔...神 !

做人就係咁架勒...成日都係死線先做野, 衣家連玩都係!
咩意思~~~

今日係
活動既final call, 我地就今日先去玩!

而由於之前一晚作戰既關係, 我地只可以派出3人遠征樂富.

有樣野今次我地係做得比較好架~~就係黎之前已經好清楚要點樣玩, 無再ad hoc先去諗點攪.
首先, 我地要.....
一支竹.
好辛苦先可以係零破壞之下搵到佢...

跟住再一次穿上.......我既國寶戰衣(由肥星).

睇下d花絮先~~

好勒, 咁我地既最終作品究竟係點呢~~
Caption: 國寶都要偷偷搭車出黎,搵史迪仔神朝聖一番~

係~~~我知我地玩熊貓已經玩左好多次~~~
不過~~~
呢次真係好中丫ma---位於香港仔既國寶都要偷走出黎, 向disney 既史迪仔朝聖, 個效果實在係太完美勒~~~原諒我地既無新意啦, 下次唔敢!

覺得唔係太差既話....投個票支持下啦~~

開開心心又一日......

呢兩條人真係...
好癲, 訓左果一陣間既時間已經可以充滿戰鬥力.

當然, 我地好有手尾..
SOB, 多謝你既貢獻!

疊埋心水, 等成績lu~~~

沒有留言:

發佈留言