2010年5月30日星期日

Go into SOBtee's details~~

心血來潮, 想整番個SOBtee special~~

呢陣子經常出現係眼前既衫.

仲有黃色
有追開呢到既都一定知, 呢兩隻色都只係男仔所穿.
分別在於, 多數sob成員都係有件黃色, 而灰色就只會出現係比較核心既player身上.

至於女仔就係...
白色.
比較修身既設計, 而布料亦較為透氣~~~~

呢3件SOBtee都係為左多謝身邊朋友既支持而製, 係免費派發. 只可惜係分發既過程上唔係太完善....引至有幾位好朋友仲未可以拎到, 真係sorry~~~
不過唔怕架, 我地貨源充足. 雖然好朋友既妳仲未收到, 不過我地心裡有數, 遲早都會俾到你既! 如果唔夠, 我地都一定會加印. 放心~~~~

一齊睇下件衫既 details ~
正面
睇唔睇到有特別之處呢.......
我地既 designer 話佢係別有用心~~

背面
係last min先出既一個design~~ designer 好野!

呢批SOBtee既衫底
Gildan, 真係好著呀 ~~
相信以後既SOBtee都會用番呢個牌子.

好勒, 呢批tee既細節就去到呢到勒, 不過...............未完

因為我唔係貪新忙舊架, 下邊既版位就會為你介紹番第一代既SOBtee勒~~~~~

用左黃色做主色.
心口係sob既logo. 個logo唔係絲印, 係植毛架~~

用左不知名既衫底供應商, 講真係比較焗身.

係右邊後方既肩胛位加左青衣人既 logo(我真係好鐘意呢個logo架)~~
呢個青衣人logo紀錄左我地既唯一一次軍旗活動...

唔使問架勒, 呢件真係絕版了~~

第一代既SOBtee, 我無記錯只係做左12件. 估唔到事隔左大約一年, 第二代既tee已經係講緊做左57件....都仲要係唔夠分.
一年, 呢個成績唔錯啦~~~

每次SOBtee既問世都係好鬼開心, 一齊期待第3代既出現啦.

沒有留言:

發佈留言