2010年5月26日星期三

多野玩到...

唔知係d公司budget多左, 定一話係我地勤力(上網搵野玩)左, 遊戲真係多到呢 ~~~
完全消化唔切, 須知道我地雖然係人多....
但以衣家咁多位大帝既力量加埋, 根本係 1+1+1 細個2
唔打緊, 我都為你 update一下.



我地最愛既其中一個brand.
最喜歡佢既576, 但偏偏一眾sobplayer著得最多既係577~~
當然, 577都唔差! 尤其呢個閃令令效果.
伸延欣賞...新巴聯
ok, 講得太多勒, 離晒題........個game 即係點呢~~
就係咁law...自己睇.

呢個過癮呀!!
唔理咩獎品, 剩係話你知係一個足球相關既活動就已經一定要撐啦!!
鬥咩? 鬥 tick ball呀! sob之間互鬥都夠過癮啦
到時既參賽者會有. 我, 軟人, 細超, 同sorfai. 依我同呢班弱者踢左咁耐ball既經驗估計, 最終既排名應該係1, 3, 4, 2(依前面個名既順序).....arhaha !!!!!

見到呢個logo, 我既腦即時浮起一個晝面~~
藍天白雲之下, 有一個大汗搭細汗既女仔踩住單車, 拎住支保礦力水特(真係唔知幾時開始多左水特呢兩個字), 向住個海灘踩過去~~ 而背境音樂就一定係好energetic既日文歌.
不過.....呢次唔係video比賽wor, 係影相比賽 ! 研究下~~

其實係幾好玩架~~著住baleno既polo衫影相.
可惜..班大帝叫唔郁, 最後仲要撞左個 idea...真係激死!
你可以估下我地點玩先入去睇~~

最後呢個勒, 我覺得..........應該會係最有意義既一個function
主題講緊, 你有咩夢想~~~
你講得出, 人地又欣賞的話, 安信就俾舊錢你將佢實現!!

諗...我唔係諗緊自己, 我諗緊sob有咩野......夢想.


沒有留言:

發佈留言