2010年4月24日星期六

可樂.勁緊張interview~~

我地成日話, 每次領獎最希望就係可以同主辦單位互相交流, 希望藉呢個機會可以俾佢地知道sob係點樣既團隊....
不過講真, 又有幾多次真係做得到丫~~
唔係我地唔肯呀, 多數係人地無呢個閒情日誌law.
不過呢次唔同勒, 可口可樂既大長征入面..因為有interview呢part既關係, 直頭係攞正牌要傾計tim呀!

上去之前其實係少少緊張架勒, 不過見自己都準備得唔錯, 信心係有既.

去 reception搵 tiffany報完到, 跟口問佢可唔可以幫我係果到影張令相, 因為個reception d 佈置係ok令架 .......
嗚呀, 俾佢reject左呀~~大大大舊檸檬擠落黎~~~~~~~~~~
佢話個reception係唔可以影相. 當我想偷影時, 又俾佢睇到~~
攪到我真係堅緊張起黎呀. 好嚴緊呀, 身邊又無其他player啦我作戰...呢到, 我輸左.

就係因為咁, 呢篇野......無咩可樂office果邊既相lu.

下邊係...僅有既兩張
佢地reception出邊, 等lift時影~~

係lift 入面...
手上係佢地既小小紀念品, 一支紅色vitamin water.
另外果個 fred perry入住既就係今日既道具(嘩...sob tee走光呀!!)

講番少少interview既野, 我一對4, 一個計時, 3個評審, 分別係黎自可口可樂, 廣告公司同青恊既代表.
開始 5min既presentation之前, 我係評審張枱上面放低左呢幾件野.
唔好誤會, 呢張係熱奶屋企果張枱~~
雖然呢次, 因為大會安排既關係只係可以一人上場, 不過我又點會掟低你地呢.

我既開心行程presentation入面, 方向係咁既~~ 行咩地方, 什麼名勝完全唔係我所考慮既重點.
行程要3位快樂大使開心難忙. 佢地需要既唔係什麼美麗既名勝, 而係一班懂得開心, 能夠俾佢地感覺到香港人係幾咁有活力既一d 團友! 亦即係我地 sobplayer 勒.
所以, 我地創作既開心行程重點係, 點樣同開心大使之間創做出一d互動.
詳細既唔講啦, 有機會真係贏到的話, 大家就到時留意下啦.

講番, 今次雖然只係我一丁人走上去, 不過都不能沒殺佢地既付出既....
最後既旗仔(轉頭講)係佢print既

art work 佢出既

我要多個特寫! 因為呢張貼紙隨時就係唯一獎品(唔計支vitamin water).

今天, 一張相總結晒
墊底果張野係我presentation最後既殺著, 你睇唔睇得出係咩野丫......
係一支.....旗
每個旅行團都不能缺小既一支旗!
意思係, sobplayer已經 ready, 等可口可樂既開心大使就出到團勒~~

沒有留言:

發佈留言