2012年10月29日星期一

玩萬聖節 !!

每年萬聖節夜晚, 尖沙咀中環一帶既街上面都會有好多人著住奇裝異服走黎走去, 佢地既打扮由從前主力扮鬼, 去到扮電影/電視角色, 黎到近年就乜鬼都扮.

呢個創作幾好, 見晒樣
同我地係聖誕節既創作係異曲同工~






















31/10既萬聖節仿佛變左一個藉口俾大家去變身, 發揮創意.
Trick or Treat 好似已經...唔關事了~

話晒我地自問係扮鬼扮馬呢個專業範疇入面有少少經驗
幾受歡迎 !!!


今年我地一於都玩次萬聖節, 攪番d野出街娛樂下大家!!
可惜既係我地剛剛先紅牛完無耐, 無乜時間, 唯有主力做一件有代表性既character啦 !!!!

萬聖節.....只攪一隻.......最具代表性......鬼怪........CHARACTER

估唔估到我地最原始個idea係乜野??




下面係設計圖





草稿(左上角)








































無錯, 我地係想整一個人(仲要係3d), 佢可以話係香港靈異界別既一個代表人物, 呢排亦都係好紅!!

一齊估下, facebook相簿繼續 !!


沒有留言:

發佈留言