2012年10月6日星期六

Red Bull Soapbox 2 車房黎勒 !!

5/10 red bull車房正式開幕~~

黎啦!!!!!!!!!!!
咁先係架ma~~
有番d banner, 門口多兩把姐~ 
似番d樣!!

入去睇下裡面既情況



幾架大會整既戰車, 的確係幾有香港特色, 唔錯!!!
音樂係應該有的一環~~

估唔到仲有大量..紅牛酒drink~

13.9% alc/vol !!
攪到我走既時候真係暈暈地~
雖然我無乜影在場既人士, 但其實當時既場面都熱鬧~
有人訪問中
有人趕工中
但最好笑, 最精景...係呢到.
指住果個係我地張貼紙
上個星期我地黎呢個車房既時候, 呢到吉到......我唔識講..自己睇番上一篇blog  
因為咁, 我地係塊牆上面留低左個sticker, 而呢個sticker亦成為左我今晚既笑位

當red bull既負責人投射個ppt去講解比賽既時候..

我地係一路都騎劫住個presentation~~
我一路睇, 一路係覺得好好笑~~
經過今晚一個簡短既briefing, 對個比賽又多左概念, 再一次充滿力量勒!!!!!

上呀, 小反車 !!!

雖然我地完全未開始攪....

沒有留言:

發佈留言