2012年10月15日星期一

Red Bull Soapbox 8 在死線touch down!!


打呢篇blog既時間係 15/10 夜晚, soapbox race已經完結, 而我地既小反車亦...
成功反轉


雖然活動已經曲終人散, 但我衣家要記錄既唔係比賽日, 而係之前一晚我地依然為架車埋首苦幹既過程(((一日都不能少)))~~

最後一個可以為戰車工程努力既日子係星期六, 但我地並無特別早去開始戰鬥, 集合時間係當日11:30pm !!!!!!!!!!!

即使係大量組件未完成, 車身亦未包好~


























就係因為呢個極度緊急既情況, 大家都你有你做自己野, 過程入面都影得唔太多相, 可惜~~


佢地當晚主力攪呢個車身包裝


軟仔就攪左呢件組件~~

戰車的龍頭~
完成圖~
其實佢仲整左個ferrari 458 italia 死氣喉...不過無人欣賞, 並無影低~


至於個大紙糊呢~~
我地原來既idea係用黎做魚蛋既, 不過整整下好似唔多對路.
咁唯有變啦, 效果竟然出奇地好!!!
痴線...好似
close up, 係橙皮
橙皮於比賽當日.....野(污鷹)的~~









食住晚風拼拼貼貼, 攪到5點幾先離開火炭, 乜野能量都用到盡晒勒~~~~
真係歸心似箭......竟然係走之前唔記得幫小反車黎番張合照..

另外, 當我地咨詢有關幾個鐘之後既集合時間果陣, 我地知道左一個又驚又喜既消息!!!

Sobplayer 會係香港第一屆Red Bull Soapbox Race既第一隊出場!!!
意義深遠~~
因為咁, 我地係比賽日亦多左好多爆裂野玩.


沒有留言:

發佈留言