2012年11月6日星期二

2012 萬聖節Leon style~~

今年萬聖節, 雖然我地唔能夠完成最初要致敬既目標......羅蘭姐.

唔緊要, 因為代替佢既後補角色, 一樣係咁值得我地尊敬!
佢係回魂夜入面, 周星馳所扮演既 Leon





 

 

乾濕褸, 小白裱, 白底衫......唯有最唔似既係.

盤花..可惜





















點解要搵Leon補上?
除左因為星爺係我地呢一代既icon, 回魂夜又係佢唯一一套鬼片(我印象中係), 值得我地tribute之外, 仲有佢係戲入面呢一段對白!!

好話唔好聽,我由bb仔開始已經見過飛碟,啫係世人所講既ufo, 4歲果年我又見過傳說中既尼斯湖水怪,又同喜瑪拉雅山既大腳八傾過計,猜過媒,再加上我由細到大日日朝頭早都玩過山車,晏就玩海盜船亦都會朝頭早玩海盜船,晏就先玩過山車,黃昏再玩多次海盜船都試過
我講你聽吖,所以我成日都同d 後生仔講,要成功唔好諗住一步登天, 我有今日呢份功力係經過無數咁多既考驗,我奀恐佈既野都見過, 奀經險既事都遇過 , 仲有咩可以嚇到我呀?

萬聖節, 妖魔鬼怪周街都係.....我地既 Leon 哥絕對都應該一齊浦下街啦.


講番呢晚, 其實都好好玩, 好玩在我地leon哥頭套可以隨時拎出黎, 俾任何有興趣既朋友都一同享受變身既感覺, 做一個被蒙頭既主角.   難得大家唔介意果種................頭套入面既.....um....

一齊回顧下當晚leon佢既造型

最原始, 最受歡迎就係咁囉~~~~
大家衣著差唔多, 但...你就係輸左~~








一個字 KAI
Pose黎講, 佢的確係贏既~


 呢對朋友.....真係一個 STYLE架 wor


比較lady既選擇
 


跟住係一個family !!
媽媽主動提出可以玩埋一份!!    
小朋友, 你生活一定特別開心~
因為你爸爸媽媽都好得意

最後仲有一個怕羞仔, 佢見我地玩得咁開心, 都忍唔住要變埋一份!
下次個pose可以唔使咁含蓄架~~


























Leon當晚既造型係咁多勒,  合照吧!!!!!





















.

玩左成晚, 我地有2個總結

1. 下次要再出動的話, 真係唔應該得一隻 character.......太寂寞勒~~


2. 原來萬聖節係街頭派糖......對香港既小朋友係並唔吸引既~

我地無機會咁樣玩d細路勒~~~~


last, 最唔想發生既事.....
前前後後都唔知掉左幾多個心血結精勒




















相片我地仲有好多, 有興趣可以入去呢到慢慢睇~
多謝SCL既老細呀良幫我地影左咁多相!!!


沒有留言:

發佈留言