2012年10月9日星期二

Red Bull Soapbox 3 終於動工 !!

14號就係比賽日, 我地係8號既夜晚終於出動, 開始製造我地既 "野"~~~~~~~~

一黎到個車房....

感覺係好強橫既戰車

嘩!!!!
燒焊 ~~~
唔同既隊伍都好努力咁趕緊工 !!!  有人噴油, 有人鑽野, 車房味終於變得好重, 有好多更加感覺上係師父級既人馬幫緊手 !!

至於我地呢~~~


我地真係好難估架.....
似曾相識吧
救命呀, 我地只係做緊勞作咋!!!!!!!!
當隔離係到燒焊玩到燶味處處既既侯, 我地就係音樂既襯托底下, 悠然自得地玩緊白膠槳氣球做勞作.
我都服左佢地

最終今晚完成既係下圖...
就係咁
我地架車.............點算呀 !!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

發佈留言