2012年10月19日星期五

Red Bull Soapbox 9 無人可以係我地前面既!!!


千呼萬喚, 香港第一屆 Red Bull Soapbox Race比賽係 14/10/2012 正式舉行ed ~~

起步stage ! !

有留意我地facebook既話當然知道小反車係比賽之中已成功反轉~~
巧high唷
d觀眾又點會估到呢個位都有炒車睇丫!!


比賽當日, 由朝早開始已經不停發生n咁多樣事情, 我地架小反車最終可以係跑道上面成功反轉其實已經算係萬幸~~  

記錄下先.
一大清早, 大會要我地8點有一個人去到火炭車房睇住架戰車運去比賽場地, 當然---住係沙田既肥星無奈地接受左呢個任務, 須知道前一晚我地整車攪到成45點, 佢落得床黎真係.......慘.

至於其他人呢, 大會要10點去到會場(其實我係果朝先收到電話通知)集合既時候, 我地先起身, 親愛既肥星就已經單拖係比賽場地玩緊上山落山, 簽文件, 影相.

team pass屎, 我地一人一個




















唔同隊伍既戰車陸續運抵起步區




















呢個時間入面, 星哥穿梭於山上起跑區同山腳既終點站之間, 佢話果陣都無乜idea下一步應該做乜, 我地又未到, 大會俾既指示又唔夠, 到佢簽完文件, 拎埋pass後, 無端端又多個好頭痕既任務要去面對.  試剎車系統!!!

大會指定, 每一架車係出場前都要經一個剎車測試, 如果指定範圍內唔能夠成功剎停架車, 隊伍會被取消參賽. 呢個咁重大既任務, 對於未曾坐上過司機位既肥星, 緊係唔敢亂試......佢唯有等, 等我地呢班剛剛起床, 由青衣出發既救兵.
佢一路睇住其他車完成測試(聽講真係有車dq左), 另一邊係電話好冷靜(佢心明 X 係解決唔到問題)咁警告我地快d去到.......最後, 所有車都完成測試, 負責人同佢講...5分鐘內, 你一定要上車試, 唔係就要dq.

無勒無勒, 佢只好慢慢地, 辛苦地, 無奈地, 死死地氣咁推架車出場, 等待奇蹟既降臨.

 肥           星    ~~~~~~~~~~~有人大聲地叫出!!!
青衣既我地.........趕到勒 !!
呢刻, 星哥佢回敬一句    X你, 快 Y  D 啦!!

星哥x完我地之後, 車手即刻跳上車, 黎啦 !!!!!!


好似軟人所講....唔成功 !!!!!!!!!!   條路好斜呀~~~~~~~~
大會好人, 俾多次機會!!!

我地就係3分鐘入面, 用左大量牛皮膠紙幫個制動器加工.......
之後再分咐車手, 一定要一路行車一路剎......

當然最後係成功啦
但第二次試車既時候, 我真係無望過一眼.....好大鴨力呀 !!




呢個朝早唔夠訓, 又要趕, 又攪到咁緊張........真係心血少d都唔掂

點都好, 總算係舒左口氣, 可以輕鬆下, 影番張靚相~~
條路...真係好斜
係呢個時候, 我地再收到第二個問題, 就係車手超超因為工作事忙, 未必可以趕到出賽前番到黎跑道!!
唉, 為左安全起目, 同賽會交代左出賽既車手將會由小熙頂上....而小熙到當時為止, 係未坐上過小反車, 對戰車既貢獻只係車身上面既貼紙.

sobplayer既車手第一次坐上戰車既同時, 亦都係最後一次 !!  
我地根本就係讓賽~~~

不過唔緊要, 當我地親眼見証左路段既險要之後, 比賽既目標已經轉為只係希望小熙全身而回!!!

所以, 我地下即時要做既野係.....搵料幫制動器加工!!
原型
改裝後









.











睇唔睇得出有乜唔同??  簡單講, 我地綁左一對拖鞋上去. 哈~
係呢到, 要好多謝終點隔離條村果位王伯捐出呢對拖鞋, thx !!!!!!!!!  好人黎架你~~

終於, 有d時間可以俾我地再玩下, 同埋啦 tvb j2既朋友傾下計(無錯, 佢地都跟我地攪左成日, 好辛苦下!!)
同其他朋友交流, 好應該丫~

















組件合體





組件(有組織地)解體
軟人叫我要特別為組件加兩幅圖講解.....
講緊乜, 自己參透

我講唔出口
















































到左最後要處理既正經野勒---戰車落跑道前果30秒表演~~
我交代下最完本既構思先.

一開始, 只有車手小熙一個人同未變身前既小反車係台上面.
跟住我係後台大叫....走鬼呀!!!
車手小熙做出一連串慌亂既動作.
跟住, 佢為左成功走鬼, 會掟出呢d
燒米


























掟左呢d燒米之後, 3個燒米神會走出黎台前跳part舞~~
跳完就用最快既時間先運小熙上車, 再幫小反車變身, 極速走鬼 !!

what a great story !!

下面係巡邏影片

大至上, 係完成左既~~~~
我俾8.5分
其實直到比賽前大約15min, 我地都不停咁去討論呢個30s既表演, 最新消息只係keep到幾分鐘就變過氣消息.....真係好ad hoc~~


一路傾, 我地就一路睇住山腳至跑道慢慢有好多人潮聚集, 大家既手機亦都變到無晒signal,  緊張既心情亦慢慢型成...始終第一隊出場就係有種無型既壓力.

呢個時候, 突然又有幾個player出現!!!!


太好勒...多個人, 就多分力量, 就連超超都趕到番黎(但可惜名已改)!!


























佢地話樓下已經封晒場, 多人到癲...攪到我地好鬼興奮~   心情由當初怨緊點解40幾隊都抽到做第一隊變做好慶幸排到第一隊!!!  因為..

我地係香港第一屆red bull soapbox race, 第一隊出場, 亦都係第一隊衝線既隊伍 !!
無人可以係我地前面既~~~~~~


我地係服左自己既!!
完全係為左滿足細個時希望可以好似電視入面果d超人一樣, 係變身前勁chok既肢體動作~

記錄下跑道上既光景勒~
太仔細既野都唔記得勒, 最深刻既印象....個燒賣係咁撞住我粒唇瘡, 而架車又比想像中既行得好, 行得遠!!  我真心諗住一路斜台就玩完.
sob既舞台係勁多人的
草堆都過到 !!
 其實我地知道其他人係唔應該落跑道架, 但隻腳唔聽個腦話~  無辦法.

去番我地反車一幕, 我好有誠意咁為軟人cap左兩張相
失控前半秒(點解可以係呢到炒粉)



失控一剎


軟人, 你自己睇下第一件飛脫既野~~


當架戰車反左之後, 我同小熙依然同架車一樣處於失控既status

辛苦晒

我地真係諗唔起要推番走架車

死推爛推先將架車帶到番終點, 再俾小熙上番車衝線.......不過可惜, 搵黎搵去都無一張清晰既小反車衝線圖, 睇下遲d紅牛send黎個dvd可唔可以cap番先!!


送上小反車既車頭相作念
滿足



這次是好玩的



mission accomplished

其他關於賽事既sidecut野, 再講~
好眼訓...


沒有留言:

發佈留言