2012年10月1日星期一

Red Bull Soapbox 1 其實係我諗多左

收到RED BULL既通知可以參加比賽就緊係開心啦, 但要係有限既時間入面做好架小反車其實都係一個好大既挑戰....所以, 當知道RED BULL會係賽前提供一個車場俾我地研發同擺放戰車既時候, 都即時舒一口氣, 心諗當有乜唔掂, 都可以搵附近d朋友仔求救掛..

通知既內容大約係咁既~

收到大家既回應, 我地將提供車房給大家準備你地既戰車, 去迎接" 鬼馬飛車大賽"

以下是有關車房資料:

· 28/9-5/10 =>工具及戰車存放 

o 開放時間:下午5 時至晚上11 時
o 工具及戰車存放


· 5/10-11/10 => 可開始製作 

o 開放時間:上午10 時至凌晨12時
o  可帶埋你班朋友一齊全情投入製作
o  Red Bull 會提供"能量"、音樂及小量工具,為大家打氣


我理想即係咁..
好hip既環境
會有專業既朋友提供意見~
一應俱全既工具
好多red bull既報置
最緊要既.....
掂啦, 係車場開放既第2日29/9 號5點, 我地懷住興奮既心情出發, 打算睇下果到係咩環境, 有乜support可以提供得到...

車場既位置就係呢到, 火炭既協興工業中心地下A室.
我地圍住大廈轉左2個圈, 明明寫住地下, 但就點都搵唔到個地鋪, 最後問左一個坐係路邊既護衛叔叔A室點去.......佢俾左一個令我地哭笑不得既回應~

原來我地眼前既幾個吉鋪就係個車場, 而佢就係負責既......睇場((我腦海入面既wingteam .......點解變左呢位叔叔架!?!?!?))



呢幾個仲貼緊招租廣告既鋪位就係...現實既車場.
係入面, 係唔會搵到一個red bull logo,
sob logo is in the GARAGE
 咁就我地貼先吧, 哈~~

理想與現實之間既鴻溝, 實在令我地驚嘆, 係門口影張到此推油既相就打算走人勒.
來忙掉錯對, 來懷孕過去~~
即將離開既時候, 另外兩隊比賽隊伍既代表都黎搵個車場, 當得知個實況既時候...係佢地面上, 大家都睇得番剛才自己個錯愕樣~~

佢地放低紙皮
佢放低車架
我地就只係放低貼紙, 哈~
雖然話呢一日既車房同我地所想有十萬八千里距離, 不過我相信!!! 呢次只係我地自己諗早左, 去到5/10車房正式開幕既時候,  成個地方一定會朝氣勃勃, 要果樣有果樣既 !!!!!



沒有留言:

發佈留言