2012年10月23日星期二

Red Bull Soapbox 10 死氣喉的事後煙


已經反左車成個星期, 係網上面睇左好多關於比賽既報導, 相同短片都有~~  一個又一個遺留左既片段由唔同既渠道入面出現, 每隔一陣就有更清晰既影像, 有d由朋友/網友, 有d係傳媒報導, 呢個過程既趣味性其實好高.

尤其我地幾條友既吸睛度從來都不弱....haha!!! 

星島呢次好俾面






又多一段值得回味既事件, 太好勒~
雖然已經睇番好多爆裂既場面, 但係我地知道依然有一個source, 入面會有大量精彩而獨家既畫面未流出, 講緊係tvb j2幾位記者朋友既源頭, 剩係小熙頭上面個第一身go pro炒車片段都已經叫我地望穿幾個秋水!!  (我地個ftp等緊妳 kate & 嘉姐, 1分鐘出街果個版本係唔會滿足到我地架~~~~~)

何其鼓舞既片段
番正題, 講下關於呢次活動, 我地作為參賽者既少少感覺先.
如果有留意傳媒, 又或者活動當日有親身去左沙田既話, 都會知道果日既場面係非常之熱鬧, 熱鬧到--失控,....

我個人認為, red bull應該無預計到呢次活動既反應原來係咁熱烈, 一切都因為低估左個入場人數而引至~

我仲記得起步之前, 我地影緊上面d相既時候, 主持人已經不停開mic去控制人潮, 最後佢仲宣佈活動場地滿左, 唔可以再俾觀眾入場. 事後朋友之間聽番, 有唔少人最後充滿怨氣咁離開, 有部份觀眾就為左要觀賞賽事, 更加繞過晒行車/人路, 走到去山上面黎睇....辛苦之餘仲好危險!!  
佢地又話red bull同警察既溝通好差, 上山落山, 邊到通, 邊度唔通, 兩邊既指引都唔夠清晰....總之就係....亂~~

睇下個山坡~~
多人到呢
我咁睇啦~~ 
成件事第一個問題係舉辦地點選左沙田多石街, 果度唔止地方細, 而且又唔就腳, 先天性個場地就有缺憾.........但話又說回來, 點解red bull要係一個客觀條件咁惡劣既地方去攪呢件事呢? 我記得開始公佈比賽資料既時候, 比賽地點寫住係尖東果頭, 如果係尖東攪就好好多啦, 最少觀眾入唔到場, 都可以去付近打發時間, 對比多石街....老遠過到黎又入唔到去, 真係企左係度.

仲有一樣關於場地可以改善方面就係當我地賽完之後, 係無方法上番去起點拎自己既隨身物品, 因為兩邊既路已經塞晒人, 就算有朋友係起點, 我地亦聯絡唔到佢地, 因為個地段太多人勒, 電話網絡完全負荷唔到. 

聽到呢度, 可以想像當時有幾失控呢~~

成個環境要去到比賽中段, 大約賽左一半既車之後先有番改善.....可能有d人唔耐煩啦, 而且比賽又有少少進入左悶場, 電話通番, 路又通左, 我地先可以同其他朋友重聚.
sob x j2

不過向好方面諗, 問題主因都係當日太多人(當然, 亦等於紅牛準備得唔好), 我見在場人士入面, 好多都係一家大細黎參與, 呢一幕其實好難得. 始終, soapbox 既戰車設計好多真係別出心裁, 我真心認為可以激發到唔同人諗野既空間. 尤其小朋友睇既時候, 如果大人可以俾多幾分創意去做下解說, 效果一定更好.  呢類教育, 我自己覺得比起迫上個島買包, 年年睇人諷刺時弊, 更有創意同好玩~~

解釋呢隻野都夠講一日啦~
雖然話好多問題都係因為參與人數遠超預期而引至, 但有d地方其實係可以做得更好的, 少少個人意見丫, 唔o岩聽唔好鬧~~

--時間控制
去到比賽中段, 大會已經開始叫往後既隊伍唔好再有出車前果30秒表現, 好慘!!
因為我知道有部份單位為呢30秒時間, 做左好多準備, 硬生生要人取消, 其實好陰公.  講真, 我寧願大會賽前選擇減少出賽隊伍, 會好過臨場cut人表演. 話晒你地之前都講呢部份表演係計入總分ma~~

另外, 比賽都完晒, 我地嘗試等大會公布個結果.....我地等左..應該都有30min
這係等到天黑!
走既時候都係未出到黎~~~   
只能之後上網睇番.
無晒氣氛啦~~
起步同終點果條紅牛吹氣大門無左!! 得個黑背景
--戰車安置
係比賽流程入面, 戰車去到終點之後, 會被放左係一個只有參加隊伍先可以進入既休息區入面, 觀眾係唔可以進入既. 其實可以的話, 我認為應該畫一個公眾區域出黎泊呢d戰車, 俾觀眾可以埋去同車手及戰車影相留念丫~~  講真, 又有幾多個隊伍會原原本本拎番走架車呢, 果到根本就係戰車既臨時棄置區, 係戰車被送去堆填之前.....點解唔俾多d value佢地呢~~~
可憐
真心覺得戰車有種被用完即棄既感覺...

--關於比賽結果
係facebook既official event page入面, 觀眾主要鬧人潮安排, 至於參加隊伍呢? 
有部份人好大力咁聲討個比賽結果, 因為當晚公佈既結果入面, 第二名果隊, 戰車只係完成到1/3賽事, 餘下都係人手搬運...以我地既經驗, 呢d投訴最後都係不了了之~~  哈, 估唔到件事不停係 facebook 被加溫後, 大會又真係隔左陣就修正番個賽果~  
另外又有人質疑評判對己隊既評分都太過嚴苛, 1分0分2分.....
死啦, 我地真係對呢d結果無乜感覺, 或者係因為無其期望, 又或者係慣左,......幾黑暗既賽事都見過啦~~ 
不過呢, 我地會明白佢地個心情呀!!! 
作為參賽者, 負出既唔只係錢, 仲有時間心機, 唔同隊伍一齊攪架車出黎, 幫大會堆砌左成件事, 做評分既真係應該認真同嚴謹d. 雖然話好多人都志在參與, 開心一下, 但都無理由太求其呀~~
(衣家都仲有人未吞到啖氣呀, 慘~~)

死勒, 我好似打左好多字黎話紅牛既不是......其實係少少意見姐~~
um....唔緊要啦, 經一事蔡一智, 我地依然希望往後既日子有呢類得意野玩!! 唔好俾佢停!!! 
始終當日既人山人海已經講緊, 香港須要呢類活動!!!  


睇番條片輕鬆下先~~

紅牛好快就出左條巡邏影片, 抵讚丫!

係!  仲有樣野要讚, 比賽呢日都無聽到話有咩嚴重意外, 亦即係成件事安全地完成,  呢樣野都好緊要呀 ~~
俾番個credit大會吧!!


好啦, 我唔想再打字勒........用小反車既成長為文章作結吧 !!!!!

































最後, 容許我再讚下自己同一班player....由零到上面既戰車, 只係幾個晚上~~
人地燒焊鑽鐵配單車架既同時, 我地紙皮木板膠紙, 用做勞作既姿態去完成red bull soapbox 呢個壯舉,

服左自己!!!!





沒有留言:

發佈留言