2012年10月13日星期六

Red Bull Soapbox 7 死線--here we go

頂住!!!!
好趕, 好趕, 但我真係好想記錄低每日大約完成到既部份, 容許我跟住落黎再簡單d~~

12/10號晚係最齊人趕工既一次!!
但講緊都 係11:30pm 先到, 佢地都帶住踢完波後既激情繼續同soapbox戰鬥 !!

第一樣要處理既係 剎車系統.....
好....raw
by 肥星
另外一個好討人厭既task~~~~~
已經唔記得爆左幾多個勒
我已經有白膠槳恐懼..
再記錄多d草圖先

其實是無聊的


由於已經係身處死線之前既moment, 佢地既機動性已經大大提高!
攪掂 !!!

睇下車手~~
架車係用腳控制轉彎架!!

仲黎左個試跑, 唔錯 !!
好勒, 完成小反車既所有重要部件, 就要開始攪個外觀!!


直到呢晚既4點幾離開既時候, 我地完成度係以下樣子
又係呢個波
只係包到一半...
最後, 最後, 我地要同 j2 既3位朋友仔講聲加油!! 
因為sob黎緊會有個小小既介紹環節係 j2台播放, 佢地3個結果由10點多就陪我地玩, 攪到成3點先可以走人!! 
我睇得出佢地係好有heart想去做好件事所以先留咁耐, 加油呀3位~~


今晚再戰 !


沒有留言:

發佈留言