2011年8月29日星期一

Super Shopper 強戰香港 !!

已經黎到visa go 香港購物王呢個緊張既時候!!! 比賽正式開始前一日, 主辨單位係尖沙咀macro polo hotel攪左一個 press conference歡迎一眾參賽者.

為左迎接呢個時刻.....

我地再準備飛龍襟章, 以親善大使自居!!! (話晒都係做主人家, 無d紀念品俾人點得先!!)

題外話---呢批襟章真係難拎!!
我地都係想幫香港做少少事jei, 使唔使守得咁緊呢? 妳出多少少心機睇下d email, 望下係咩事就一定知個function做咩架啦~~ 如果唔信個blog未自己google下囉, 好似我地要水d紀念品走咁, 激死人~~~

萬事俱備就直奔macro polo!!
中外參賽者, 傳媒朋友...全部到齊, 都有成5-60人, 大少攝錄機又好多部, 場面係令到輝哥....腳震的

係你勒!! sunny, 傻生呢次活動既partner, 亦即係成功擊敗另外幾位sob成員既本地參賽者.....果然, 係高質素~~~ 最緊要係d英文勁丫ma!!

唉呀, 無得著sob tee去比賽, 要用大會指定~~~~

好大個pin, hard sell 過sob, arhaha~~

好啦, 聽左頭一part既 briefing之後, 開始第二part, fashion tips之前, 輝哥同sunny就展開佢地親善大使之旅勒.

第一個收到紀念品既係馬來西亞代表, 大隻型人, 輝哥變左細路!!

日本代表真係一個亮點, 佢地竟然諗到著和服黎!!!!!
幸運地, 我地都係唯一一隊有為其他朋友準備紀念品, 呢個回合.....同妳地打和~~

泰國既代表, 有人以為右邊係 angelababy~~

韓國既朋友, 佢地有人講到普通話!!


新加坡team, 4個人陣容最強大!

內地既隊伍, 佢地應該係一對夫妻~~

台灣強人--跟佢地第一個話題就是: 左邊譚雅, blog一天有4,5千人去看. 右邊貴婦奈奈, blog一天係4,5萬. SOB一天係4,50人, arhaha.

仲有好幾隊都未收到我地既紀念品, 但係合照交流暫時去到呢到. 因為大家都要去上堂, 聽下今季既fashion look~~

用普通話解說既呢邊, 講者嘉賓:
周汶錡小姐!
呢張相, 本來周小姐係搭住輝哥個膊頭影架!!! 高到呢~~

好專心聽講, 亦不忙..

工作 !!

上完堂, 黎個合照.
黎到今日活動既尾聲, 我地既輝哥開始解放到自己勒.

幾型 !!

好勒, 最後送上陳生今日被訪時既代表作.
一齊祝我地既香港隊, 旗開得勝, 唔使講野!!!!

1 則留言:

  1. 各位SOB成員, WOW, 依家先知你到咁落力做香港旅遊大使, 大家這次表現十分出色, 下次有機會再玩過!! Amy

    回覆刪除