2011年8月25日星期四

去同外地朋友玩遊戲 !!

美麗華個比賽, 真係唔夠打....輸左俾一個戰鬥力好橫強既妹妹仔!!! 佢手持果16xx 個like, 同衝鋒槍一樣, 將大會所謂果50%既評分比重完全摔倒.
呢位小妹妹真係好應該更努力地利用自己呢個優勢, 再接再厲, 繼續橫掃呢類比賽.....媽, 太強了, 千六百幾個!!!
當然, 我地都好多謝post入面每位留言支持我地既朋友. thx~~

本身都打算再做d道具去美麗華玩, 但睇黎都唔會有好結果, 所以我地既專注力將會放晒去準香港購物王, 輝哥既身上!!

visa, long time no see ~~

旅發局同visa攪呢個活動, 隨住愈黎愈多既資訊流出.....事情亦都愈見有趣~~~
我地要同外邊既朋友玩呀!!!!!

今日大清早就收到幾個whatsapp 既surprise.
唔知點解會有呢篇報導?!
跟住先知原來係因為傻輝果壇野....但好奇怪d相無傻輝, 仲要交個輸左既作品去刊登....最癲係sob應該無人識英文!!

再過一陣...
連都市日報都出埋, 原來今日旅發局發左好多新聞稿出去~~~

斷斷續續, 開始搵到好多關於比賽既資訊, 等我係到講下呢次究竟有幾好玩!!!!
唔計香港, 另外有10個地方既代表會黎到作賽--中國, 台灣, 日本, 印度, 南韓, 泰國, 菲律賓, 新加坡, 澳洲, 馬來西亞, 全部都係亞洲既國家.

由報導得知, 上年度呢個活動舉辦既時候, 大會遇到參賽者唔願上鏡呢個問題! 唉, 夠膽玩唔夠膽露面, 太弱了!! 因為咁, 今年既比賽加入左類似true man show既完素, 大部份參加者亦都係自薦參與. 由始可見, 到時一團都會係玩得之人!!

睇住d報導, 一路google唔到地方既參加者...不得了!!! 某d參加者係本身既國家原來已經過五關斬六仗, 真係經過左好多既評審先走到出黎~~~

例!!

新加坡活動網站
要寫文章, 拉票, 又要面試, 仲要再係自己既地方先做一個pregame, 用香港做主題, 襯一次fashion look!!
最終跑出既代表:
有個係..當地既地球小姐~~~
佢地既面試片段!

同新加坡既參加者一樣, 兩個代表都係幾經辛苦, 經過初選面試先跑出既.....強者!!
一個係台灣blog界既周杰倫, 一個直頭係造型指導, 勁呀~~

睇到呢兩個單位既入圍過程....um, 我地有份玩真係相對地好好運, 只係靠一張相!!

再講, 印度其中一個代表係....演員(gaurav khanna)!!
google 番黎既相, 好型, 好大隻!!

日本既一個代表係專業攝影師(chihiro ishino)
早陣子受香港人追捧既一批tee(上圖), 就係出自呢位攝影師既作品!!

仲有仲有...中國既代表, 有報導話係每兩個星期就會陪太太黎香港血拼既內地幹部~~~

嘩, 睇到呢到, 仲有一半既參加者我都未google到, 但係應該都足夠俾 10 個趣啦!!!

輝哥, 到時唔好掛住識女仔!!!
殺呀!! 唔可以辜負你背面支旗!!

沒有留言:

發佈留言