2011年8月7日星期日

愈刻意, 愈不智 之 死唔信要試多次 (上)

係唔信邪架勒, 無奶油愈俾planning既野會愈失敗架ma, 所以我地又搵到一個挑戰自己既機會

再一次係air newzealand攪既活動(佢地係keep住有好多呢類online campaign!!)

簡單講係創作一件wearableart.
即係點? 下面有d例子!
wearableart
呢到仲有上一年, 真正係world of wearableart (wow) 個 event入面既得獎作品

當地既得獎作品, 的確係非常之咁爆破...至於sob呢~~
我地用左
整個星期六既下午去做呢個比賽, 係絕對地大既工程!!

首先, 我地要既工具係一個好大既西瓜同冬瓜.
唔好意思...呢d都唔夠大!!

價錢並唔係我地要諗既野, 我地只係要........大! 好大!!

結果, 我地係沙田行左3個超市, 2個街市之後...
110蚊買左一個20磅馬來西亞大西瓜
60蚊, 買左大半個攪到呀姐o晒咀既大冬瓜.

明天再講點樣玩~~

沒有留言:

發佈留言