2011年9月4日星期日

翻滾吧, 輝哥!!

有睇新聞都知架勒, 我地既輝哥.........

敗陣了~~~

你問我香港隊係未完全輸晒, 無得鬥?? um....論當日係決賽舞台上既表現....係~~
但當我有機會一路跟進晒整個活動過程之後, 我敢講--唔是無得鬥的 !!
點樣有得鬥? 一齊回帶去活動既第二日開始講起.

呢日入面, 一眾參賽者要係8小時之內就住佢地所抽到既潮流主題去變身, 有咁潮得咁潮. 而為左公平起見, 大家都係呢一刻先一齊抽出自己既題目.
俾大家揀, 你prefer??
傻生之前被訪問果時答sport wear, 因為佢覺得兩個人都黑黑地, 運動型. 襯outdoor既衫褲應該可以幾好, 面且sport既衫褲可以有大d變化. 至於最唔想中就係職場果個, 因為呢類衫好難可以著得有咩突破.
拍檔sunny哥剛剛相反, 佢最想抽到職場型格主題!! 原因係---d衫可以番工著番!!! 呢個論點非常之好, 始終成萬蚊, 如果最後買左d野番去用唔番(大會係唔會收番參賽者所購買既物件), 又真係幾灰~~~

我地sob應大會要求, 並無搵人一齊跟住輝哥shopping做記錄, 負責人話香港隊已經佔左天時同地利既優勢啦, 如果仲要容許我地加多個人係買衫既時間俾意見, 就實在對其他人太唔公平勒~~
結果, 我地既策略係用whatsapp既group chat, 希望可以同輝哥交換idea!!!

一斑sob既戰士由9點幾開始已經係個group chat入面講過不停, 東拉西扯....最奇怪既係, 輝哥一路都無搭嘴. 我地不停問佢衣家既情況係點, 抽到咩主題, 叫佢講講講講野, 仲係潛水ing!!

差唔多打算要報警搵失蹤人口架勒!!!

11:14am 傻輝: out door.

yeah !!!! outdoor !!!! 開到正一正啦!!!!
萬分歡喜, whatsapp入面我地繼續熱烈地彈琴, 熱烈地唱!!! 意見口水橫飛!!!
但輝哥..........從此亦都不再回我地一句.
最後問番佢, 原來一路都有大會既人跟住, 唔方便去睇呢d msg(公平問題), 而且又有大量既記者要應付, 再者............佢地既時間真係好趕!! 亦都係呢個原因, 上面打左咁大篇野都無出幾多張相(輝哥無問間影).

我地唯有睇大會既巡邏影片啦

終於, 令我地心急如焚既8個鐘過去勒......

我地亦都接上左輝哥!!!!
慢慢聽佢今日既分享.

跟手即時走去大會為參賽者安排既酒店, 一齊相量第二日既舞台策略.
Macro polo hotel

一萬蚊戰利品.

一齊為天橋上既step, 試位!!
我地真係好認真對待呢件事架.........不是一時貪玩!!

我既分享暫時停係呢到, 但你有無發覺上面呢幾張相同條片有個大問題?

輝哥呢次比賽, 真係無奈.....

再續~~

沒有留言:

發佈留言