2011年8月8日星期一

愈刻意, 愈不智 之 唔覺意竟會贏一次(上)!!

之前講左啦, 我地好多時愈刻意去玩既game, 愈做好晒planning!! 愈覺得有機!! 最終得番黎既結果都...只係賺玩. (打破呢個宿命既責任已交俾air zealand)

但係...如果個情況掉番轉, 又會唔會成立呢...
即係我地好唔在意一件事, 好隨意去攪個比賽作品出黎去參賽, 會唔會出現令人surprise既結果?

個世界有無咁鬼呢~~~



媽.......我們見鬼了!



呢個surprise黎自佢地. (SOB係開站初期都受過VISA恩慰!!)

Visa go 香港購物王大賽, 成件事係一個國際性既活動!! 由香港旅遊發展局為香港夏日盛會所舉行既其中一個個項目~~
VISA hk會係香港招募兩位(((潮人)))代表, 迎戰黎自另外幾個國家既挑戰者, 競逐香港購物王呢個寶座, 奪取visa hkd$ 200,000簽賬額!!

我只係用左10min, 將sob每個人既facebook都scan過, 為佢地呈交左幾張潮童相片俾主辦單位參賽!!
結果sob真係有人潮到入左骨.....一野就入左圍做香港代表!!!

我地個輝哥, 攪掂 !!!
究竟輝哥係靠一個點樣既潮look而得到評審既like呢? 我賣個關子先 .....hehehe!!

先唔理最終可唔可以順利擊敗其他對手, 但被選出既輝哥已經同另一位不知名既香港朋友手握hkd$ 20,000簽賬額可以遲d去血拼!!!!! 亦即表示sob又可以入賬了, 我地入數一萬啦~~~~~yo!


沒有留言:

發佈留言