2011年8月17日星期三

呢排最興既野, 我地都有玩!!

Chok!!
唔使多講, 係香港人都知chok字既用法同解釋.


當然, 唔係個個人可以似佢, chok 得咁入型入格 !!

至於sob 最chok得果個是誰??

係佢
小白!!
當然, 我地其他人都絕唔係善男信女!!

為左不負大家呢個天份, 以下活動...名已報.

先send一張自認chok得最型仔既相片俾大會, 入圍之後再黎個即場既大激鬥.
目標係 CHOK 贏少爺 JIM


飄浮相!!
其實我會解做 hae 跳.
自從果個日本少女既飄相網誌愈攪愈紅, 再加埋傳媒既追捧, 飄浮相已經成為各大機構攪promote既一大主題..飄飄飄~~~

其實數埋都有好幾個飄浮game, 但我地只係揀左呢個黎玩. 因為主辦個單位堅有heart攪, set晒場境, 仲要幾過癮!!
講緊係美麗華商場既浮游照相館.

裡面有8個特別既場境.
當中最最最最過癮係呢個扮水底既setting~~

佢有heart攪, 我地俾heart玩. 帶備晒道具!
黎生手上既都市日報

相片左邊既泡泡, 打造一個水底既景象!! (但失敗)~~

肥星頭上面既防水鏡, 同豬咀.

駕駛者既勁力頭盔.
我地交足晒功課啦!!
再多D既相可以係呢到睇.


沒有留言:

發佈留言